ساعت آخر طرح ترافیک تغییر نمی کند

چهاردهم فروردین امسال مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل شهرداری تهران در حاشیه نشست هماهنگی مدیریت حمل و نقل و ترافیک در کنار فعالیت مراکز آموزشی با اشاره به تغییر طرح ترافیک شهر تهران، گفت: با تصویب شورای حمل و نقل. تردد ساعات پایانی طرح ترافیک در نیمه اول سال 19 ساعت است که با توجه به ایام ماه مبارک رمضان تا پایان این ماه، ساعت پایانی طرح ترافیک ساعت 17 خواهد بود.

پس از اعلام این خبر و با توجه به پایان ماه مبارک رمضان، گمانه زنی ها مبنی بر تغییر زمان بندی نقشه راه با تصمیم شورای حمل و نقل و ترافیک، نشان می دهد که زمان بندی به ساعت 19 تغییر کرده است، اما تهران معاون حمل و نقل و ترافیک وزیر راه و شهرسازی در بیانیه ای اعلام کرد: ساعات اجرای طرح ترافیک بعد از ماه مبارک رمضان تغییر نمی کند.

در این اطلاعیه آمده است: به اطلاع شهروندان محترم تهرانی برسد، ساعت شروع و پایان طرح حرکت پس از ماه مبارک رمضان طبق برنامه خواهد بود.

به گفته این نماینده مجلس، زمان شروع هر دو طرح ترافیک و کنترل آلودگی هوا مانند ماه گذشته ساعت 6:30 صبح و ساعت پایانی 17:00 خواهد بود.

ساکنان مناطق پرتردد می توانند از یک چک اوت رایگان قبل از ساعت 9 صبح و یک بار ورود رایگان بعد از ساعت 4 بعدازظهر لذت ببرند.

دیدگاهتان را بنویسید