ساعت عجیب و گران قیمت آقای ستاره + عکس

ساعت عجیب و گران قیمت آقای ستاره + عکس

فلوید می ودر قهرمان سابق بوکس جهان همیشه عاشق اقلام لوکس و گران قیمت بوده است. پولی که فلوید در طول سال ها به دست آورده است، او را به یکی از ثروتمندترین ورزشکاران تاریخ تبدیل کرده است. به همین دلیل است که می ودر همیشه با خرید خانه، ماشین، آثار هنری، لباس و جواهرات گران قیمت از ثروت خود لذت می برد.

حالا به مناسبت کریسمس، بوکسور آمریکایی عکس خود را با ساعتی از طلا و الماس منتشر کرده است، ساعتی که حدود 18 میلیون دلار ارزش دارد و متعلق به برند «جیکوب اند کو» است. او در پست اینستاگرامی خود با عکس هایی از این ساعت گران قیمت نوشت: «به اوج رسیدم بدون اینکه اهمیتی بدهم دیگران چه می گویند. پس چرا باید الان این کار را بکنم؟ 18 میلیون دلار برای تایمر.

این ساعت ویژه که متعلق به مجموعه ای به نام میلیاردر است از طلای سفید ساخته شده و با الماس پوشانده شده است. جیکوب و شرکت به دلیل جواهرات و زیور آلات خود که با الماس، سنگ های قیمتی و طلا تولید می کند، مشهور است. این شرکت دقیقاً این مدل ساعت را ساخت و آن را به یکی از گران ترین ساعت های جهان تبدیل کرد.

وب سایت اقتصادی فوربس در مورد این ساعت نوشت که اولین بار در سال 2015 به نمایش عموم گذاشته شد.این ساعت با همکاری تاجر ایتالیایی Jacob Flavio Briatore که مالک شرکت میلیاردر لایف استایل است ساخته شده است.

فلوید می‌ودر مدت‌هاست که از ورزش‌های حرفه‌ای فاصله گرفته است و از ثروت و سرمایه‌گذاری در سراسر جهان لذت می‌برد. او به عنوان یکی از بهترین بوکسورهای تاریخ شناخته می شود زیرا با رکورد 50 برد و بدون شکست کار خود را به پایان رساند.

دیدگاهتان را بنویسید