ساعت کار کارخانه های تهران تا پایان سال اعلام شد

سرهنگ نادر مرادی درباره ساعت کار اصناف در نیمه دوم سال گفت: ساعت کار اصناف در نیمه دوم سال 24 ساعت یک ساعت کمتر از نیمه اول سال است و بعد از آن. که اصناف اجازه فعالیت ندارند.

ساعت کار کارخانه های تهران تا پایان سال اعلام شد

وی با بیان اینکه این تصمیم به منظور رفاه حال شهروندان و تامین امنیت صنوف اتخاذ شده است، گفت: گشت های پلیس در شب های زمستان افزایش یافته و ماموران در صورت مشاهده تخلفات سانوف با آنها برخورد خواهند کرد.

مرادی درباره اینکه آیا طلافروشی ها و معاملاتی مانند صرافی ها می توانند تا 24 ساعت فعال باشند، گفت: برخی معاملات از جمله طلافروشی ها و صرافی ها و … ساعت کاری مشخصی دارند که به آنها اعلام می شود. 24 ساعت برای دسته بندی های عمومی تر مانند اغذیه فروشی ها، مغازه ها و غیره است. صنایع دستی مانند آهنگری، صافکاری، نجاری و غیره. همچنین باید در نظر داشته باشند که ساعات کاری آنها نباید مزاحمتی برای شهروندان ایجاد کند و آسایش آنها را سلب کند. متأسفانه بیشترین شکایات از سوی این گروه ها به پلیس صورت می گیرد و ناگزیر به رعایت مقررات منع آمد و شد عصر هستند.

جانشین اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه در مرحله اول به این کلاس ها اخطار داده می شود، گفت: در صورت عدم توجه به اخطارهای پلیس، پلمب و با برخورد قانونی از فعالیت آنها جلوگیری می شود. سفارش.

دیدگاهتان را بنویسید