سالی ویل اسمیت 10 سال است که آب می خورد!


ساعت: 09:43
تاریخ انتشار: 1401/01/20
کد خبر: 1820542

ویل اسمیت بازیگر هالیوودی که به مجری مراسم اسکار امسال سیلی زد، ده سال از حضور در این مراسم و اسکار محروم شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هیئت مدیره آکادمی علوم و هنرهای سینمایی صبح روز جمعه برای بحث در مورد عواقب بعد از بازیگری سالی ویل اسمیت با کریس راک مجری برنامه در جریان مراسم اهدای جوایز اسکار تلویزیونی 94 تشکیل جلسه داد و رای به محرومیت اسمیت از همه رویدادهای آکادمی از جمله مراسم اسکار دادند. اسکار. 10 سال داد.

اسمیت که هفته گذشته از آکادمی استعفا داد، بلافاصله در بیانیه ای واکنش نشان داد و گفت: “من تصمیم آکادمی را می پذیرم و به آن احترام می گذارم.”

در بیانیه آکادمی آمده است:
«قرار بود اسکار 94 جشنی برای بسیاری از افراد جامعه ما باشد که در یک سال گذشته کارهای شگفت انگیزی انجام داده اند. با این حال، این لحظات تحت الشعاع رفتار غیرقابل قبول و مضری قرار گرفت که شاهد اجرای آقای اسمیت روی صحنه بودیم.

در طول برنامه تلویزیونی ما به اندازه کافی با شرایط رستوران خوب عمل نکردیم. از این بابت عذرخواهی می کنیم. این فرصتی برای ما بود تا برای مهمانان، تماشاگران و خانواده های آکادمی خود در سراسر جهان الگو قرار دهیم و شکست خوردیم زیرا برای چنین رویدادهای بی سابقه ای آماده نبودیم.

هیئت مدیره تشکیل جلسه داد تا علاوه بر پذیرش استعفای او، بهترین پاسخ به اقدامات ویل اسمیت در اسکار را نیز مورد بررسی قرار دهد. هیئت مدیره تصمیم گرفت که برای یک دوره 10 ساله از 8 آوریل 2022، آقای اسمیت مجاز به شرکت در هر رویداد یا برنامه دانشگاهی، شخصاً یا حضوری، نه محدود به جوایز اسکار باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید