سال سختی در پیش داریم اما به دنبال موفقیت هستیم


ساعت: 16:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۸
کد خبر: 1839832

بررسی تراکم برنامه ها و سفرهای بزرگ در سال 1401

جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با حضور اعضا برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هندبال با حضور اعضا و با دستور کار بررسی برنامه های این فدراسیون در سال جاری برگزار شد.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال با ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده از ابتدای سال جاری تاکنون گفت: از ابتدای سال برنامه های فدراسیون هندبال به شدت پیگیری شده است. ساحل و هندبال ایرانی داشتیم. مسابقات قهرمانی آسیا که توسط ایران برگزار می شود.

وی افزود: خوشبختانه میزبانی آبرومندانه ایران در مسابقات قهرمانی آسیا مورد تحسین فدراسیون هندبال آسیا قرار گرفته است.AHF) و قطعا در آینده نزدیک شاهد میزبانی بین المللی بیشتری در ایران خواهیم بود. یکی دیگر از لحظات قابل توجه میزبانی ایران در مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی آسیا، ایجاد روحیه بسیار خوب هندبال ایرانی بود که راه را برای میزبانی بین المللی بعدی ایران هموار کرد.

رئیس فدراسیون هندبال در ادامه به سال پرمشغله 1401 برای هندبال ایران اشاره کرد و گفت: امسال تراکم برنامه ها و اعزام های متعدد باعث شده کار بسیار سختی داشته باشیم اما تمام تلاشمان را می کنیم تا به همه برنامه ها برسیم. به بهترین شکل ممکن افتخار ایران را در عرصه بین المللی ببینیم فشار مضاعفی به فدراسیون.

پاکدل با ارائه گزارشی از برگزاری مسابقات بانوان و آقایان در بخش بانوان و آقایان گفت: مراسم اختتامیه ویژه این مسابقات گفت: برنامه ریزی لیگ برتر برای فصل آینده بلافاصله انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: لیگ برتر هندبال ایران در سال های اخیر رو به رشد بوده و شاهد ارتقای کیفی این مسابقات هستیم. تمام تلاش ما در فدراسیون هندبال برگزاری بهترین و با کیفیت مسابقات لیگ برتر است و امیدواریم در فصل آینده شاهد لیگی پویا و جذاب باشیم.

رئیس فدراسیون هندبال در پایان خاطرنشان کرد: همه ما برای توسعه هندبال ایران مصمم هستیم و باید در این مسیر هر کاری که ممکن است انجام دهیم. امیدواریم مسیر توسعه و پیشرفتی که برای هندبال ایران شکل گرفته هر چه زودتر طی شود و امسال شاهد خبرهای خوبی برای هندبال ایران باشیم.

در جلسه هیئت رئیسه فدراسیون هندبال، صندوقدار فدراسیون گزارشی از اقدامات مالی انجام شده قرائت کرد و سایر اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، مرتضی حسن پور نایب رئیس فدراسیون، افسانه دهگانی نایب رئیس بانوان، سیدرضا مهدوی، مهدی امینی، میترا نوری، مهدی حنوبابای، مرضیه دهگان، ضرگام علیحستانی و روحانی روحستانی و روجو.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید