سال گذشته مشکلات خارجی زیادی داشتیم


ساعت: 23:35
تاریخ انتشار: 1301/04/27
کد خبر: 1884053

کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس در حاشیه تمرین امروز این تیم صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛

افشین پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس درباره بستری شدنش در بیمارستان گفت: ابتدا عید را به شما تبریک می گویم و برایتان آرزوی سلامتی دارم که بهترین نعمت است. چند روزی پایم درد می کرد و وقتی دکتر رفتم گفت باید سریع به بیمارستان بروم. الحمدالله بعد از دو روز بستری در سی سی یو متوجه شدیم مشکل خاصی وجود ندارد و الان در سلامت کامل هستم. برای هموطنانم آرزوی سلامتی دارم.

وی در خصوص لخته شدن خون در پایش گفت: در پایم لخته خون بود اما خدا را شکر در شریان و رگ نبود، در عضله بود و خدا را شکر برطرف شد.

سرمربی پرسپولیس در خصوص شرایط تمرینی این تیم پاسخ داد: شرایط تمرین خوب است و امیدوارم امروز تمرین خوبی داشته باشیم. فردا یک بازی دوستانه با تیم خوب نساجی داریم. انشاالله با اتمام مسابقات بعدی آماده می شویم تا به شرایط ایده آل نزدیک شویم.

پیروانی در مورد رده بندی اخیر تیم ملی توضیح داد که اگر قرار بود اسکوچیچ ابقا شود بهتر بود یک هفته زودتر اعلام می شد تا این همه گزینه مطرح نشود. با این حال اسکوچیچ سخت کار کرد و تیم را به همراه بسیاری دیگر به جام جهانی رساند. او قطعاً به ارتقای تیم کمک کرد، اما اتفاقاتی که افتاد، تصمیماتی که گرفته شد و حرف هایی که زده شد، ناهماهنگی ایجاد کرد. وجهه مربی ملی تا حدودی خدشه دار شد اما به نظرم حفظ اسکوچیچ تصمیم خوبی بود. با این حال، با هر مربی و هر رویدادی باید انتظارات خود را کاهش دهیم.

وی افزود: به مسابقات جهانی می رویم که خودم تجربه حضور در آن را دارم. نباید بگوییم فلان تیم را می بریم و به نتیجه می رسیم. رفتن به جام جهانی یک افتخار بود اما اگر به مرحله بعد برویم تکلیف فوتبال ما چه می شود؟ هنوز امکانات اولیه نداریم که یکی از آنها مربوط به داوران است. لیگ هنوز شروع نشده، این دغدغه من است. هر چه اشتباه کردند، گفتیم چرا VAR ندارد؟

ملی پوش سابق تصریح کرد: این شرایط می تواند بسیار موثر باشد. امکانات و زیرساخت های اولیه را درست کنیم تا بتوانیم لیگی قوی و پویا داشته باشیم. در کنار این قهرمانی قدرتمند و پویا امیدوارم به هدفمان برسیم. اینکه به جام جهانی رفتیم اتفاق مهم و خوبی بود. برخوردی که با سرمربی تیم ملی شد واقعا خوب نبود و انشاالله همه دست به دست هم بدهند تا اسکوچیچ تصمیم به ماندن داشته باشد و همه دعا کنیم که این تیم نتایج خوبی کسب کند.

پیروانی افزود: برد و صعود به مرحله بعدی جام جهانی نتیجه خوبی نیست باید یک بازی خوب و منطقی انجام دهیم تا مردم را خوشحال کنیم.

وی در مورد اینکه آیا می توان اختلاف را حل کرد، گفت: با یک اتفاق خوب می توان همه را دور هم جمع کرد. همه باید شرح وظایف خود را بدانند. زمان ما هم بود، اما نه چندان. امیدوارم پایان خوبی داشته باشد و همه به عنوان یک تیم برای رسیدن به هدفمان تلاش کنند.

رفیعی: در تیم ملی تقسیم بندی وجود ندارد

سوروس رفیعی هافبک پرسپولیس درباره آخرین وضعیت تمرینات پرسپولیس گفت: تقریبا دو هفته خیلی خوب را پشت سر گذاشتیم، بازیکنان جدیدی داریم و آماده سازی را آغاز می کنیم. ما کار را به صورت کیفی شروع کردیم و بازیکنان از آمادگی و شرایط بسیار راضی هستند. کادر فنی نیز از اتفاقاتی که تاکنون افتاده راضی است. مطمئنم که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم، اما تا اینجای کار خیلی خوب است.

وی در خصوص حضور مربیان خارجی در تیم پرسپولیس گفت: مربیان دروازه بان و بدنساز ما خارجی هستند. می بینم که دروازه بان ها خیلی خوب و با لذت کار می کنند. وقتی با بیرانوند صحبت کردم، او از مربی دروازه بان ها خیلی تعریف کرد. پپه همچنین به عنوان یک بدنساز خوب کار می کند. همه چیز تا اینجا عالی بوده است.

هافبک ملی پوش پرسپولیس درباره غیبت های اخیر تیم ملی که در نهایت با ماندگاری اسکوچیچ همراه شد و همچنین تقسیم بازیکنان ملی پوش توضیح داد: به نظر من دو طرف وجود ندارد و امیدوارم رسانه ها به خصوص رسانه هایی که بیشتر به این موضوع مرتبط هستند. فوتبال، تیم ملی، بازیکنان و ما بازیکنان بیشتر مراقب باشیم چون این سوالات از حرف رسانه ها و هر حرفی می آید. حرف شما و هر کلمه شما باعث این حملات می شود یا یک محیط کاری خوب و مناسب ایجاد می کند.

وی ادامه داد: مطمئنم هیچ اختلافی وجود نداشت، اگر کمی اختلاف نظر بود مطمئنا الان همه چیز حل شده است. این مسائل در مورد اسکوچیچ و سرمربی تیم ملی بر عهده فدراسیون است. به هر حال این کار را کردند و تا اینجا پیشرفت کردند. هر اتفاقی برای تیم ملی بیفتد خوب است. فدراسیون، مردم، بازیکنان و همه دلشان می خواهد همه چیز خوب باشد، انرژی مثبت بدهیم، خدا نگهدار تیم ملی بهترین نتایج را در جام جهانی کسب کند.

ملی پوش با بیان اینکه رئیس جمهور دستور داده بهترین شرایط را برای تیم ملی فراهم کند، گفت: خدا کند که این اتفاق بیفتد. خیلی خوبه

*نامتی: سال گذشته مشکلات بیرونی زیادی داشتیم

سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس درباره شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید گفت: خدا را شکر فکر می کنم امسال قوی تر از سال های قبل شروع کردیم. شرایط تیم هم خیلی خوب است. امیدوارم با این روند خودمان را برای یک فصل جذاب آماده کنیم.

وی درباره برگزاری اردوی پیش فصل گفت: تا جایی که می دانم فکر نمی کنم به اردو برویم. ما تابع تصمیمات باشگاه و کادر فنی هستیم و به تعهدات خود عمل می کنیم.

نعمتی در مورد اینکه آیا بازیکنان از شرایط مالی ناراضی بودند، گفت: موضوع گلایه نیست. ما از مدیریت انتظار داریم. فصل به پایان رسیده است و ما هنوز 20 تا 30 درصد تقاضا داریم. انتظار داریم در هفته های آینده باشگاه این مشکل بزرگ را حل کند تا بتوانیم با آمادگی روحی کامل وارد مسابقات شویم.

هافبک پرسپولیس درباره اضافه شدن بازیکنان جدید به ترکیب گفت: بازیکنان خوبی وارد تیم شدند. امیدوارم موفق به حضور شوند. یک مربی دروازه بان و یک بدنساز نیز به کادر فنی اضافه شده است. آنها در شرایط بسیار خوبی هستند. جا دارد از رحیم پور و فنایی به خاطر سالها زحماتشان تشکر ویژه کنم. امیدوارم در تیم جدید موفق باشند. ما امسال کادر فنی خیلی خوبی داریم. اضافه شدن سیدجلال حسینی می تواند به تیم کمک زیادی کند زیرا او بسیار بچه پسند است.

وی در خصوص اینکه برخی تیم ها مانند استقلال به اردوی خارجی رفتند اما این شرایط برای پرسپولیس فراهم نیست، گفت: شرایط اردو به کادر فنی و مدیریت بستگی دارد. ما بازیکنان نباید در این زمینه ها اظهار نظر کنیم، اما همدلی و رفاقت به خصوص در اردو بیشتر می شود. بازی های تدارکاتی برای تیم خوب است، اما برای اردو از کادرفنی اطاعت می کنیم و هر تصمیمی که بگیرند، بازیکنان پشت سرشان هستند. فرقی نمی کند کمپینگ برویم یا نه. مهم این است که لیگ را با قدرت شروع کنیم.

وی در مورد اینکه هواداران انتظار دارند پرسپولیس امسال برخلاف سال گذشته به روند قهرمانی بازگردد، گفت: ما پارسال واقعا مشکل داشتیم، من چند سالی است که در پرسپولیس هستم و هیچ وقت در مورد مشکلات این تیم صحبت نکرده ام. اما فصل گذشته مشکلات زیادی از خارج داشتیم. اگر امسال تا حدودی این بحث های مالی حل شود و بچه ها روانی نشوند، فکر می کنم سال خوبی برای پرسپولیس باشد و بتوانیم دو جام لیگ برتر و جام حذفی را ببریم.

هافبک پرسپولیس درباره جدایی حمید مطهری از کادر فنی این تیم توضیح داد: او برای این تیم خیلی زحمت می کشد. امسال اولین سال سرمربیگری اوست و امیدوارم در نساجی موفق باشد. مطهری به همه بچه های پرسپولیس خیلی کمک کرد. او شخصیت بزرگی داشت و امیدوارم در کار جدیدش خوب عمل کند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید