ساماندهی انبارهای میوه و میوه در 16 نقطه شهر کرمانشاه / ضرورت ایجاد بازارچه روزانه برای ساماندهی برخی مشاغل


ساعت: 13:46
تاریخ انتشار: 1401/04/04
کد خبر: 1878395

رئیس سازمان مشاغل شهرستان کرمانشاه مطرح کرد؛

امیر حیدریان گفت: شهرداری کرمانشاه 16 مکان را برای ساماندهی انبارهای میوه و میوه در نظر گرفته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر حیدریان در گفت و گو با مرصادنیوز درباره مشکل سد معبر گفت: موضوع سد معبر دغدغه همه ما در مجموعه مدیریت شهری است. طبق تبصره 6 ماده 96 قانون شهرداری، اراضی، کوچه ها، معابر عمومی، پیاده روها و خیابان ها معمولاً به عنوان فضاهای عمومی شهر تعریف می شوند و برای استفاده عمومی می باشند.

رئیس سازمان مشاغل شهری شهرداری کرمانشاه افزود: برای پیشگیری از آنها.

وی گفت: ما یک سری واقعیت هایی در جامعه داریم که ریشه آن بیکاری است و منجر به ایجاد مشاغل جدید در جامعه شده است.

حیدریان افزود: یکی از این مشاغل جدید در سازمان مشاغل کشاورزی شهری بحث میوه فروشی است که قانونگذار در اینجا برای ما تکلیفی تعیین نکرده است اما شهرداری از آن به عنوان شغل جدید یاد می کند و 16 مکان برای آن مشخص کرده است. سازماندهی آنها. “E.

سرپرست امور شهری شهرداری کرمانشاه گفت: طرح ساماندهی و بارگیری تابلوها نصب شده و هم اکنون در 16 نقطه شهر در حال اجراست.

وی خاطرنشان کرد: حمل و نقل بار تنها مشکل کرمانشاه نیست بلکه همه استان های کشور اکنون درگیر این مشکل هستند که آن هم به دلیل بیکاری است.

وی گفت: با احداث بازار روز در هشت منطقه کرمانشاه این مشکل تا حدودی حل می شود زیرا در بازار روز مردم حق انتخاب بیشتری دارند و از طرفی قیمت کمتر است و دیگر استقبال مردم نمی شود. پیکاپ ها

از ساعت 17 تا 20 چهار گروه از گشت های نیروی اجرایی شهرداری در حال گشت زنی هستند.

حیدریان با بیان اینکه این جریمه بی اثر است، گفت: چهار گروه گشت شهرداری از ساعت 17 تا 20 به گشت زنی پرداختند و در صورت مشاهده تخلف فرد متخلف را جریمه می کردند اما این روش جواب نداد.

وی با بیان اینکه ایجاد بازار روزانه برای 60 تا 70 شغل مستقیم ایجاد می کند، گفت: قانون واگذاری مناقصه ای است که از طریق رسانه ها برگزار می شود و سپس در سامانه ثبت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید