ساماندهی زباله و شروع پروژه های گردشگری ساحلی در فریدونکنار


ساعت: 10:35
تاریخ انتشار: 1401/04/02
کد خبر: 1877984

محمد مقدس گفت: دو موضوع مدیریت پسماند و راه اندازی طرح های گردشگری ساحلی و دریایی از ویژگی های فریدونکنار است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد مقدس در گفت و گو با خبرنگار بلاغ گفت: دو موضوع مدیریت پسماند و راه اندازی طرح های گردشگری ساحلی و دریایی از ویژگی های شهرداری فریدونکنار است.

وی از رودخانه های موجود در فریدونکنار به عنوان ظرفیت بسیار مهم یاد کرد و خاطرنشان کرد: متاسفانه هنوز ظرفیت فریدونکنار دیده نشده است اما با تصویب طرح احیای شهری امیدواریم شاهد تحول شگرفی در گردشگری دریایی و رودخانه ای در این شهرستان باشیم. این شهر.”

شهردار فریدونکنار با اشاره به اینکه نگاه شهرداری و اعضای شورای شهر ایجاد زیرساخت های گردشگری و جذب گردشگر است، گفت: با توجه به اینکه فریدونکنار شهر صنعتی نیست، باید اقتصاد این شهر را پایه گذاری کرد. در مورد گردشگری

مقدس با بیان اینکه فریدونکنار تنها شهرستان مازندران است که دارای مجوز دو اسکله تفریحی است، تصریح کرد: در حالی که در ساحل فریدونکنار امکانات تفریحی وجود ندارد، اما هر ساله شاهد ورود گردشگران زیادی به این شهر هستیم که از دریای فریدونکنار بازدید می کنند.

وی افزود: با این حال اگر پروژه گردشگری مانند شهربازی، رستوران و کافه رستوران در ساحل فریدونکنار احداث شود، شاهد هستیم که حضور مسافران و شهروندان در ساحل این شهر چند برابر می شود.

مقداس رسیدگی به دغدغه های زنان را بسیار مهم دانست و گفت: از تمامی بانوان فعال در عرصه های فرهنگی و اجتماعی دعوت می کنیم طرح ها و ابتکارات خود را با ما در میان بگذارند تا بتوانیم گامی موثر در رفع دغدغه های زنان کشور برداریم. فریدونکنار “

وی از راه اندازی بازارچه سنتی و صنایع دستی در فریدونکنار خبر داد و یادآور شد: در آینده نزدیک این بازارچه در زمینی نزدیک شیلات احداث می شود تا بتوانیم سهم خوبی در اشتغال زایی داشته باشیم.

شهردار فریدونکنار در پایان با اشاره به اینکه به دنبال برنامه ای برای ارتباط بیشتر با شهروندان هستیم، گفت: امیدواریم با طرح بتوانیم در خدمت رسانی بیشتر به مردم باشیم تا شهروندان را از اقدامات خود آگاه کرده و از دیدگاه های آنان استفاده کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید