ساماندهی فعالان عرصه فضای مجازی مهم است/ در این عرصه به افراد با اراده و باهوش به عنوان شهدای خوش اخلاق نیازمندیم.


ساعت: 16:43
تاریخ انتشار: 22.04.1401
کد خبر: 1882912

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش سازماندهی و وحدت در فضای مجازی را بسیار موثر دانست و گفت: در فضای مجازی باید هماهنگی و سازماندهی وجود داشته باشد و در این عرصه به افراد باهوش و فداکار و با اراده و هم تراز نیاز داریم. به عنوان شهید بیگلو و شهدا شاد باشند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش 17 آذر، سردار محمد عبدالله پور امروز در مراسم افتتاحیه دوره آموزشی مدیریت شبکه فضای مجازی در سالن همایش های دانشگاه آزاد رشت با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عملیات رمضان، گفت: تعدادی از شهدای عملیات رمضان بدون شلیک گلوله و ترکش به شهادت رسیدند. و از تشنگی.» شهید شدند.

وی شهید بیگلو را از فرماندهان دلیر و موثر دوران دفاع مقدس دانست و گفت: شهید بیگلو به تنهایی 35 هزار سرباز را در دوران دفاع مقدس جمع آوری کرد و راهی جبهه های حق علیه باطل شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با تاکید بر اینکه مسئولان و متولیان فرهنگ و فضای مجازی باید کار را برای خدا انجام دهند، گفت: امام حسین (ع) مصداق بارز این است که خداوند عامل همه اسباب است. امام حسین علیه السلام اگرچه همه اهل بیت خود را فدا کرد، اما امروز بر دلها حکومت می کند و حماسه اربعین را به وجود می آورد.

عبدالله پور با اشاره به نقش شخصیت معنوی امام خمینی (ره) در پرورش نیرو در تراز انقلاب اسلامی افزود: امام خمینی (ره) شفاعت خدا را کردند و در این راه ایستادند و خداوند درها را به روی ایشان گشود. به طوری که حدود 400 اسیر عراقی در راه امام و در نبرد با صدام در دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

وی با بیان اینکه امروز عرصه فضای مجازی در دست دشمن است، تصریح کرد: اگر در این زمینه کلاشینکف داشته باشیم صدها مسلسل دارند اما اگر با نیت و ایمان کار کنیم که خدا عامل علل، ما موفق خواهیم شد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با اشاره به قدرت سایبری جمهوری اسلامی در جهان بین‌الملل گفت: امروز جمهوری اسلامی با ضرباتی که به حوزه سایبری وارد کرد دشمن را مبهوت کرد.

به گفته عبدالله پور، در عرصه فضای مجازی برای شکست دشمن به یک سری افراد فهیم و فداکار نیازمندیم که با اراده و خوش اخلاق مانند شهید بیگالو و شهید شهید باشند و خوشبختانه در بین فعالان فضای مجازی چنین شهدایی وجود دارد. گیلان امروز

وی با تاکید بر فراگیری معارف شهید انصاری بیان کرد: باید در همه عرصه هایی که انقلاب نیاز دارد به موفقیت برسیم و فعالان فضای مجازی نیز باید در این عرصه به مردم امید بدهند زیرا امروز دشمن به دنبال ایجاد ناامیدی است و ما نباید ایجاد کنیم. ناامیدی..

فرمانده سپاه قدس گیلان نقش تشکیلات و وحدت در فضای مجازی را بسیار موثر می داند و می افزاید: در فضای مجازی باید هماهنگی و سازماندهی وجود داشته باشد و بدون سازماندهی در این حوزه نمی توانیم کاری را پیش ببریم.

عبدالله پور با اشاره به شکست های مکرر آمریکا در مقابل ایران از جمله توقیف نفتکش های این کشور توسط یونان، گفت: امروز به آمریکایی ها ثابت شده که اگر به ما حمله کنند، خیلی می خورند. این قدرت باید در فضای مجازی نیز گسترش یابد.

وی جنگ با دشمنان انقلاب در فضای مجازی را جنگی نابرابر می داند و بیان می کند: دشمنان انقلاب اسلامی در فضای مجازی حد و مرزی ندارند و از انواع ترفندها برای حمله به انقلاب استفاده می کنند.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه فعالان فضای مجازی باید تمام اقدامات خود را برای جلب رضایت خداوند متعال انجام دهند، افزود: این امر باعث می شود تا با مشکلات و مقابله با دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید