سامانه سوالات باید در محله های کم برخوردار لرستان شکل بگیرد


ساعت: 13:35
تاریخ انتشار: 14/05/12
کد خبر: 1811024

سردار کاسکولی گفت: سامانه مسائل باید در محله های کم برخوردار استان لرستان طراحی شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سفیر افلاک، سردار مرتضی کاسکولی صبح امروز در نشست هم اندیشی بخشداران کم بضاعت لرستان اظهار داشت: سامانه سوالات باید توسط بخشداران تشکیل و نوشته شود و برای حل مشکلات آهسته حرکت کند، در ادامه به حل مشکل دیگری پرداخت.

وی افزود: از نظر تربیتی یکی از دلایل مهم عدم آموزش فرزندان این است که دو کلمه بین والدین وجود دارد که باید گفتار والدین هماهنگ باشد تا تربیت صحیح انجام شود.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: شورای محله نیاز به گسترش دارد و تسهیلگران و نمایندگان مختلفی در آن محلات باید فعال باشند و در این راستا اگر همه همین را بگوییم نتیجه قطعا موثر خواهد بود. .

وی تصریح کرد: باید کلمه از شورای محله حذف شود و کار در محله های دیگر توسط مدیران شناسایی و نظارت شود تا هم مشکلات آن حل شود و هم کار موثری انجام شود.

سردار کاسکولی با اشاره به فعالیت های سپاه در حوزه محرومیت زدایی گفت: سپاه لرستان در نظر دارد در هر شهر استان زمین ورزش چمن روباز احداث کند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به لزوم استفاده از ظرفیت دستگاه ها و خیریه های مختلف و سنجش تبعات آن در محلات گفت: با ایجاد محله های اسلامی فاصله داریم و اکنون در حال رفع موانع هستیم.

وی افزود: محلات اسلامی باید به شاخصه های بصیرت دینی، سبک زندگی ایرانی و اسلامی، روحیه همیاری و همیاری مجهز و در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی فعال باشد و مهارت های کاری و اشتغال فعال و پایدار را در اسلام ایجاد کنیم. محله ها.”

سردار کشکولی با تاکید بر اینکه برای حل مشکلات محله ها نیاز به اتاق قانونگذاری و کارگروه تخصصی داریم، گفت: باید شورای محله واحد و گسترده ایجاد کنیم و گفت و گو کنیم و کار خود را در محلات موثر کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید