سانسور خبرنگاران مانع بازپرداخت وام ها نمی شود


ساعت: 13:03
تاریخ انتشار: 1401/04/08
کد خبر: 1879547

جلوگیری از حضور خبرنگاران یاسوج در جلسه شورای برنامه ریزی

انتقادات گسترده کهگیلویه و بویراحمد از رسانه های داخلی به دلیل عدم جمع آوری کمک های مالی باعث شد تا مسئولان نتوانند ورود این رسانه ها به شورای برنامه ریزی را سانسور کنند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش صبح زاگرس، پوشش دغدغه ها و دغدغه های مردم وظیفه خبرنگاران و اصحاب رسانه است اما اخیرا در اقدامی نه چندان جالب، حضور فعالان خبری در مهمترین جلسه شورای برنامه ریزی استان ممنوع شد.

در پی تبلیغات گسترده و انتقادات رسانه ای از کهگیلویه و بویراحمد در خصوص بازگشت اعتبارات به استان، مسئولان تصمیم گرفتند از حضور خبرنگاران در جلسات شورای برنامه ریزی استان جلوگیری کنند.

جلسه شورای برنامه ریزی کهگیلویه و بویراحمد امشب بدون حضور خبرنگاران برگزار می شود تا آخرین وضعیت بازپرداخت وام به نیازمندترین استان کشور از چشم نظام و مردم پنهان بماند. زبان مردم

در شرایطی که خبرنگاران بدون داشتن شغل مطمئن مناسب و با وجود نگرانی از وضعیت معیشتی خود را فدای ترویج فکر و فرهنگ جامعه می کنند، بی شک مسئولان با سانسور خبرنگاران، توسعه استان را به خطر می اندازند، چرا که انتقاد خبرنگاران به بهره مندی مسئولان و استان موجب تحرک و توسعه می شود.

پیش از این رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد در آخرین جلسه شورای برنامه ریزی استان گفت: از 860 میلیارد تن وام نقدی برای تملک دارایی های سرمایه ای مربوط به 9 دستگاه اجرایی است. استان 433 میلیارد تومان جذب شده و 426 میلیارد و 979 میلیون تومان هنوز به بهره برداری نرسیده است که یک ماه تا پایان سال مالی باقی مانده است.

شهابی نسب گفت: همچنین از مجموع 706 میلیارد تن اعتبارات اسناد خزانه استان که با 82 دفتر استانی مبادله شد، 434 میلیارد تن از این میزان مصرف و 271 میلیارد تن مورد استفاده قرار نگرفت. برگشت.

شکی نیست که با سانسور خبرنگاران و عدم آگاهی مردم نمی توان از بازپرداخت این وام ها جلوگیری کرد و مدیران باید طوری برنامه ریزی کنند که وام ها به خزانه برنگردد و اگر این اتفاق بیفتد نشان دهنده ضعف مدیر است. و ظلم به کهگیلویه و بویراحمد را محروم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید