ساپینتو با جملاتی عجیب هواداران استقلال را به وجد آورد

ساپینتو با جملاتی عجیب هواداران استقلال را به وجد آورد

ریکاردو ساپینتو سرانجام به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شد و کار خود را در این سمت آغاز کرد. ساپینتو که طی چند روز گذشته به دلیل واکنش های جالبش به تیم های گذشته در زمین مورد توجه شدید هواداران استقلال قرار گرفته بود، در اولین مصاحبه خود نیز نکاتی را بیان کرد که دل هواداران استقلال را به درد آورد.

اگرچه ساپینتو در زمان آغاز به کار امروز مورد بازجویی خبرنگاران قرار نگرفت، اما خودش تیترهای جالبی به آنها داد.

اولین چیزی که سرمربی پرتغالی استقلال به آن اشاره کرد جمله عجیبی بود. او در میان صحبت هایش درباره دیدار با استقلال، آمدن به ایران را مشکلی توصیف کرد که هرگز آرزویش را هم نمی دید!

ساپینتو در ادامه صحبت های خود از انگیزه های خاص خود برای تکرار قهرمانی در فصل جدید صحبت کرد و البته یکی از جملات او دل حاضران را به درد آورد. همانطور که ریکاردو گفت: من قبلا با مدیر باشگاه صحبت کرده ام. شما نمی خواهید من کار استثنایی انجام دهم. فقط می خواهم 4 قهرمان برای استقلال بیاورم!

صحبت های ساپینتو با تشویق حضار و خبرنگاران مستقل همراه شد و خبرنگاران لبخند رضایت را بر لبان سرمربی پرتغالی نشان دادند. در فضای مجازی وعده کسب 4 جام قهرمانی برای هواداران بسیار مهم بود و به آن توجه کردند.

این مربی پرتغالی که به نظر می رسد روحیه اش تا حد زیادی با فوتبال ایران همخوانی دارد، احتمالا در مورد فوتبالدوستان ایرانی به ویژه استقلالی ها که از همان ابتدا با صحبت های خود توانسته محبوبیت خود را نزد آبی ها افزایش دهد، تحقیقات دقیقی انجام داده است.

دیدگاهتان را بنویسید