ساپینتو برای به دست آوردن چشمان ناهید، سر سیاوش را برید

ساپینتو برای به دست آوردن چشمان ناهید، سر سیاوش را برید

مهدی فنونی زاده مدافع و پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص آخرین وضعیت این تیم و اخراج سیاوش یزدانی از تمرین استقلال و همچنین دیدار مقابل ملوان اظهاراتی را بیان کرد.

ساپیتو رسما اعلام کرد که سیاوش یزدانی را نمی خواهد! فکر می کنی این چه معنایی دارد؟

یعنی هرکس در تیم بزرگی مثل استقلال اشتباه نابخشودنی کند مستحق مجازات است. البته اتفاقاتی که در رابطه با سیاوش یزدانی و ساپینتو افتاد مربوط به این بازی نیست اما در کل وقتی بازی را دیدم واقعا از حرکت یزدانی متعجب شدم.

منظورتان ضربات پنالتی شهریار موگانلو است؟

بله خیلی عجیب بود وقتی یک مهاجم بین چند بازیکن آبی که به بیرون از محوطه 18 قدم نگاه می کنند حرکت می کند، مدافع واقعاً باید تصمیم دیوانه وارانه ای بگیرد تا در آن لحظه به بازیکن حریف پشت کند! این حرکت واقعا نابخشودنی است. البته سیاوش یزدانی می توانست با جریمه سنگینی در این تیم بماند.

پس چرا سرمربی استقلال این کار را نکرد؟

نمی دانم! شاید ساپینتو می‌خواست زهره را بگیرد. کاری که بسیاری از مربیان انجام می دهند تا تیم را شوکه کنند. الان هم شاید سیاوش یزدانی قربانی شوکی است که به تیم استقلال وارد شده است. شاید ساپینتو سر یزدانی را برید تا به بقیه قبض رسیدگی کند. به هر حال یزدانی در این چند بازی نشان داد که در سطح همیشگی خود نیست و نیاز به ریکاوری دارد.

به نظر شما خط دفاعی استقلال در غیاب او آسیب نمی بیند؟

شنیدم عارف گلامی به تمرینات برگشته و این خبر خوبی است. امیدوارم تا پنجشنبه آماده بازی شود. اما تیم ملوان تیمی است که استقلالی ها به دلیل اینکه در فصل جاری 12 گل به ثمر رسانده اند و خط حمله خطرناکی ندارند، نیازی به نگرانی زیادی برای حملات این تیم ندارند. با این حال فکر می کنم زوج سیلوا و عارف غلامی بهترین زوج دفاعی استقلال از ابتدای فصل بوده است.

بازی ملوان را چگونه پیش بینی می کنید؟

ملوان تیمی خستگی ناپذیر، دونده، جنگنده و سرزنده است. اصولا هر تیمی که مقابل استقلال بازی می کند انگیزه دارد اما این تیم تیمی است که همیشه به عنوان گربه سیاه استقلال و پرسپولیس شناخته می شود! اگر استقلال بخواهد شل بازی کند قطعا امتیاز از دست می دهد.

با توجه به دو باخت اخیر، وضعیت استقلال را در جدول چگونه می بینید؟

استقلال دیگر حق اشتباه ندارد! سرنوشت استقلال برای پیروزی است. استقلال باید برنده شود تا فاصله اش با پرسپولیس زیاد نشود. اختلاف الان 8 امتیازی است و استقلال با سه برد می تواند به امتیاز پرسپولیس برسد. قطعا بیکار هم نیستند اما دارند امتیاز می گیرند. این پرسپولیسی که من دیدم تیمی است که به راحتی امتیاز می گیرد.

فکر می کنی پنجره نقل و انتقالات استقلال تا پنجشنبه باز شود؟

خدایا باز کن اگر باز نشود، استقلال ضربه دیگری خواهد خورد.

دیدگاهتان را بنویسید