ساپینتو به پرسپولیس رحم نمی کند

ساپینتو به پرسپولیس رحم نمی کند

استقلال در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی موفق شد ملوان را با نتیجه دو بر صفر شکست دهد و به مرحله بعد صعود کند. این برد مقابل ملوان در واقع دومین برد ساپینتو مقابل تیمی بود که از حضور سرمربی پرسپولیس روی نیمکت خود سود می برد. مازیار زارع بارها با پیراهن قرمز مقابل استقلال به میدان رفته است و به همین دلیل جمعی از هواداران پرسپولیس در فضای مجازی در دیدار ملوان و آبی های تهرانی خواستار حمایت او شدند. طرفداران بلوز

کشاورز همیشه شکست خورده

مازیار زارع اولین سرمربی پرسپولیس بود که در این فصل مقابل ریکارد و ساپینتو شکست خورد. اتفاقی که در هفته دوم لیگ برتر رخ داد و در هفته هفدهم هم تکرار شد تا مازیار هر دو بازی اول و دوم فصل را به استقلال واگذار کند. سپس این مربی در جام حذفی مغلوب استقلال شد تا در عرض چند ماه در 3 بازی مقابل ساپینتو بازنده کامل باشد.

مطهری با دو تجربه شکست خورد

حمید مطهری از دیگر مربیان پرسپولیس است که شرایطی مشابه مازیار زارع دارد. مطهری اولین بازی این فصل را به استقلال واگذار کرد و در سوپرجام نیز زیر نظر این سرمربی پرتغالی بود و به همین دلیل نتایج بدی به دنبال دارد.

شکست تارتاروس و حسینی

مهدی تارتار و میتبی حسینی دیگر مربیان پرسپولیس هستند که قافیه را به ریکاردو ساپینتو واگذار کردند. تارتار در اولین بازی این فصل به استقلال با سرمربیگری ذوب آچان شکست خورد و میتبی حسینی که در نیم فصل مقابل آبی پوشان به تساوی دست یافت، در یک دوره بازگشت برای تیم جنجالی سابق، با دو گل به پرتغالی ها واگذار کرد. .

تساوی با یحیی در دربی

البته فراموش نکنیم که مهم ترین دیدار ساپینتو با سرمربی پرسپولیس بدون برنده به پایان رسید. دربی پایتخت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید تا سرمربی استقلال نتوانست یحیی گل محمدی را شکست دهد.

مردی شکست ناپذیر

ریکاردو ساپینتو تاکنون 9 بار مقابل سرمربیان پرسپولیس قرار گرفته و هنوز هیچ کدام موفق به شکست این مربی نشده اند. ساپینتو از 9 دیداری که با سرمربیان پرسپولیس انجام داد، 7 برد و 2 تساوی در کارنامه خود ثبت کرد تا بهترین عملکرد را مقابل مربیان پرسپولیس داشته باشد و رکورد جالبی را به ثبت برساند.

دیدگاهتان را بنویسید