ساپینتو دوباره یک روز جدید ممنوع شد

ساپینتو دوباره یک روز جدید ممنوع شد

در رای کمیته انضباطی به شرح زیر است:

جلسه ای بین تیم های فوتبال مس کرمان و استقلال تهران برگزار شد و کمیته انضباطی رای خود را در خصوص تخلفات این جلسه به شرح زیر صادر کرد.

*رضا یوسفی مربی تیم مس کرمان به دلیل تخلف با مسئول بازی غیررسمی یک جلسه تا پایان فصل محروم و مبلغ 500 میلیون ریال پرداخت کرد. جریمه شد. این را می توان از نظر جریمه بررسی کرد.

*ولی میرزایی مربی تیم مس کرمان به دلیل رفتار غیرورزشی تا پایان فصل یک جلسه محروم و به پرداخت 260 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این را می توان از نظر جریمه بررسی کرد.

* عمار پاکزاد سرمربی تیم مس کرمان به دلیل رفتار نادرست با مسئولان رسمی و غیر رسمی، رفتار غیرورزشی و ایجاد درگیری به مدت سه جلسه از همراهی تیمش محروم شد که یک جلسه آن تا پایان فصل به تعویق خواهد افتاد. . وی همچنین به پرداخت یک میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. این یک درخواست تجدید نظر است.

8 باشگاه مس کرمان به دلیل بد رفتاری تیم و مسئولیت مشترک در قبال رفتار عوامل تیم باید 2 میلیارد و 500 میلیون ریال جریمه نقدی بپردازد. این اطلاعیه قابل بررسی است.

* باشگاه استقلال به دلیل مسئولیت مشترک در قبال رفتار عوامل این تیم باید دو میلیارد ریال جریمه بپردازد. این تصمیم در رابطه با جریمه قابل اعتراض است.

*ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال با دو جلسه محرومیت (یک جلسه تا پایان فصل) و پرداخت 2 جلسه به یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد. این تصمیم در رابطه با جریمه قابل اعتراض است.

بهزاد گلم پور مربی تیم استقلال به دلیل تخلفات رسمی و غیرورزشی به یک جلسه محرومیت از همراهی با تیمش و به پرداخت یک میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شد.

دیدگاهتان را بنویسید