ساپینتو رسماً خواستار استخدام این ستاره برای استقلال شد

ساپینتو رسماً خواستار استخدام این ستاره برای استقلال شد

اخبار زیادی درباره آینده مهدی قیدی، مهاجم ایرانی شباب الاهلی دبی به گوش می رسد. بر اساس گزارش رسانه های امارات، قائدی پس از امضای قرارداد با عمر حربین ستاره سوری و قطعی شدن جدایی او از این تیم، جایی در فهرست شباب الاهلی ندارد.

اما نحوه جدایی قائدی از الاهلی موضوع مهمی است. ستاره سابق استقلال فصل گذشته با قراردادی 5 ساله به الاهلی پیوست و حالا مدیران این باشگاه به دنبال انتقال قرضی این بازیکن به تیم دیگری هستند.

در جدیدترین خبر در این زمینه، سایت اماراتی “اسپورت” اعلام کرد که باشگاه استقلال بار دیگر برای جذب مهدی قیدی اقدام کرده و الوصل دیگر مشتری این مهاجم ایرانی را با مشکل مواجه کرده است.

روز گذشته رسانه های اماراتی از تمایل قائدی برای ماندن در امارات و عدم بازگشت به استقلال خبر دادند. اما به نظر می رسد ساپینتو روی کایدی دستش زده و می خواهد این بازیکن را به خدمت بگیرد.

پیش از این فرهاد مجیدی، سرمربی فصل گذشته استقلال و فعلی اتحاد کلبا، به مدت یک هفته با مدیران باشگاه شباب الاهلی برای به خدمت گرفتن قیدی وارد مذاکره شده بود، اما این صحبت ها در نهایت به نتیجه نرسید و به نتیجه نرسید. انتقال مهاجم ایرانی به اتحاد کلبا محقق نشد.

دیدگاهتان را بنویسید