ساپینتو نگران بازی با کارخانه ذوب آهن است

بلافاصله پس از بازی امشب تیم ملی مقابل کنیا، سه بازیکن استقلال، حسینی، چسمی و محبی به تیم خود می پیوندند و استقلال را مقابل ذوب آچان همراهی می کنند. البته ساپینتو نگران این سه تیم ملی نیست. سرمربی پرتغالی استقلال بیشتر به فکر بازیکنانی است که فکر می کردند در این اردو به تیم ملی فوتبال ایران دعوت می شوند اما امیر گالنووی بنا به دلایلی آنها را انتخاب نکرد و حالا ساپینتو باید روی این افراد کار ذهنی کند. بازیکنانی مثل مهدی کایدی که خیلی ها نامش را جزو ملی پوشان کشور می دانند.

از طرفی بازیکنی مثل عارف غلامی که در فیکس استقلال حضور دارد در پایان سال 1401 از سوی باشگاه 20 درصد جریمه شد و به نظر می رسد این روزها وضعیت چندان مطلوبی نداشته باشد.

البته استقلال پس از برد مقابل تیم هایی مانند گل گهر سیرجان و فولاد خوزستان باید ذوب آهن را شکست دهد تا از جدال با سپاهان و پرسپولیس دور بماند.

استقلال در آستانه عید مقابل پرسپولیس قرار گرفت و حالا هدف اصلی آنها تقابل با سپاهان در 7 هفته پایانی لیگ برتر است. بنابراین آنها می دانند که باید در ورزشگاه آزادی، هموطن سپاهان ذوب آهن را شکست دهند. همچنین مانند دیدار اصفهان که توانستند تیم مهدی تارتار را شکست دهند.

دیدگاهتان را بنویسید