ستاد ترویج توزیع عادلانه یارانه ها در قزوین افتتاح شد


ساعت: 16:19
تاریخ انتشار: 1402/02/25
کد خبر: 1839061

کمپین توزیع عادلانه یارانه ها در استان قزوین راه اندازی شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از صبح قزوین; کمپین توزیع عادلانه یارانه ها امروز (یکشنبه) با حضور محمدمهدی علایی استاندار قزوین، معاون استاندار قزوین، دادستان قزوین، استاندار قزوین و جمعی از مسئولان استانی افتتاح شد.

میثم پیله فروش در این مراسم گفت: ستاد مرکزی برای هماهنگی بازرسی ها در استان تشکیل شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین ادامه داد: دستگاه های متولی بازار روز پنجشنبه به صورت شبانه روزی در این ستاد مستقر هستند و از شنبه تمامی دستگاه های مرتبط با بازار از جمله نماینده اتاق اصناف، تعزیرات اصناف هستند. حضور بسیج صمت از این پس نماینده دادستان نیز به این جمع اضافه می شود.

این مسئول بیان کرد: امیدواریم اتفاقاتی که در حال وقوع است در بازار هدفمند و هدفمند رصد شود و قضات تعزیرات نیز در این ستاد حضور داشته باشند و بلافاصله در همان روز به موارد تخلف رسیدگی شود. . “

گروه های جهادی برای بازرسی بازار سازماندهی می کنند

وی با بیان اینکه نظارت متمرکز طی چند هفته آینده ادامه خواهد داشت، افزود: گروه های جهادی به صورت ویژه زیر نظر استاندار تشکیل شده است و تا زمانی که لازم باشد این ستاد به فعالیت خود ادامه خواهد داد.

پیله فروش گفت: شهر قزوین به 6 بخش تقسیم شده و برای هر بخش یک بازرس و یک رئیس بازرس تعیین شده است.

سرپرست معاونت اقتصادی استانداری قزوین گفت: گروه های جهادی برای بازرسی از نانوایی ها تشکیل شده است.

این مقام مسئول در پایان گفت: تاکید ما این است که تخلفات نانوایی ها در همان روز رسیدگی شود و شورای آرد و نان هر روز برگزار شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید