ستاره استقلالی پس از غیبتش در جام جهانی سکوت خود را شکست

ستاره استقلالی پس از غیبتش در جام جهانی سکوت خود را شکست

الهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی تیم فوتبال هال سیتی که به همراه این تیم در اردوی آماده سازی ترکیه حضور داشت، درباره وضعیت خود و انتقال از فنرباغچه به ترکیه با یکی از رسانه های این کشور صحبت کرد.

صیادمنش که از استقلال به فنرباغچه ترکیه رفته بود، شانس زیادی برای بازی در این تیم پیدا نکرد و پس از قرضی به استانبول اسپور ترکیه، زوریا لوگانسک اوکراین و هال سیتی انگلیس، در نهایت به هال سیتی رفت. قهرمانی انگلیس..

صیادمنش البته در ابتدای فصل با مصدومیت شدیدی مواجه شد و جدای از غیبت در بازی های زیادی در هال سیتی، نتوانست به اردوهای ایران در جام جهانی راه پیدا کند.

صیادمنس ابتدا درباره راه اندازی کمپ هال سیتی در ترکیه گفت: این اردو برای تیم خوب پیش می رود. فرصت خوبی بود تا نقاط ضعفمان را بهبود ببخشیم. هم تیمی های من اردوی فوق العاده ای را پشت سر می گذارند. از مصدومیت برگشتم بنابراین من جدا از تیم کار می کنم. اینجا همه چیز زیباست پرسنل بسیار مهربان هستند. پایه مادی برای آموزش بسیار خوب است.

مهاجم ایرانی هال سیتی با اشاره به شرایط خوبی که در تیم اوکراینی زوریا لوهانسک داشت و جدایی از آن تیم تاکید کرد: در زوریا عملکرد خوبی داشتم. پیشنهادات زیادی از کشورهای مختلف ارائه شد. هال سیتی یکی از آنها بود. ابتدا با رئیس باشگاهمان صحبت کردم. جلسه خوبی بود و پس از آن انتقال من کامل شد. من فوتبال انگلیس را دوست داشتم و در اینجا بسیار خوشحال و راضی هستم. انتقال به هال سیتی برای من خوب بود.

صیادمنش با بیان اینکه تعطیلی بازی های جام جهانی برای هال سیتی خوب بوده است، گفت: قهرمانی انگلیس قهرمانی سخت و زیبایی است، دوست دارم سخت کار کنم. امسال مسابقات را خوب شروع کردیم اما بعد از پنج هفته مشکلات ما شروع شد و عملکرد تیم افت کرد. به خاطر جام جهانی، مسابقات تعطیل شد و این برای ما خوب بود. سرمربی جدید داریم. ما می خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم. 25 بازی دیگر باقی مانده و می توانیم به اهداف خود برسیم.

مهاجم ایرانی که در تیم فنرباغچه فرصت زیادی به دست نیاورد، گفت: زمانی که به ترکیه آمدم دوست داشتم بیشتر بازی کنم. فکر می کنم می توانستم بیشتر برای فنرباغچه بازی کنم. به دلایلی که اینجا نمی‌روم فرصت بازی پیدا نکردم. من الان در هال سیتی هستم. هدف من در آینده نزدیک موفقیت در هال سیتی است. به خصوص اینکه این فصل را در بهترین مکان ممکن به پایان برسانیم.

صیادمنس در پاسخ به این سوال که اگر با خورخه ژسوس سرمربی فعلی فنرباغچه کار می کردید عملکردتان متفاوت بود؟ بنابراین من هرگز فرصتی برای همکاری با او پیدا نکردم. نمی دانم اگر با او کار می کردم چه شکلی می شد. برای او در فنرباغچه آرزوی موفقیت می کنم.

مهاجم ایرانی در پایان با ابراز تاسف از از دست دادن جام جهانی 2022 گفت: به دلیل مصدومیت نتوانستم به جام جهانی بروم. برای من مهم بود که بتوانم در 21 سالگی به جام جهانی بروم. این برای من سخت و غم انگیز بود. می خواهم سخت کار کنم و بر مصدومیتم غلبه کنم.

دیدگاهتان را بنویسید