ستاره استقلال به دربی می رود؟

ستاره استقلال به دربی می رود؟

پیمان بابایی مهاجم 28 ساله استقلال که در 4 بازی ابتدایی فصل جاری لیگ برتر در جمع بازیکنان ثابت استقلال نبود، پس از پنجمین بازی مقابل این تیم از ابتدا در ترکیب استقلال قرار گرفت. پیکان و در دومین بازی هفته ششم موفق به بازی در ترکیب اصلی شد و در دقیقه چهارم گل اول استقلال را مقابل نساجی مازندران به ثمر رساند (با نتیجه 3 بر صفر به پایان رسید).

در همین بازی بین دو نیمه بابایی به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا تعویض شد و در چند بازی بعد به دلیل مصدومیت جزئی باز هم در ترکیب استقلالی ها حضوری نصفه و نیمه داشت در حالی که در هفته های پایانی قبل از تعطیلات لیگ برتر و با درخشش امیرارسلان مطهری، این بازیکن هجومی آذری بیش از پیش تحت الشعاع قرار می گیرد.

پیمان بابایی که این روزها به طور مستمر و با پشتکار در تمرینات تیم استقلال حضور دارد، در تلاش است تا به یکی از مهره های ماندگار ساپینتو برای دیدار دربی مقابل پرسپولیس تبدیل شود اما با توجه به آمادگی و درخشش امیرارسلان مطهری، این کار برای او سخت می شود. .

لازم به ذکر است؛ پاس گل امیر ارسلان مطهری در دقیقه 8 بازی هفته یازدهم مقابل هوادار برای محمد محبی که زمینه ساز پیروزی یک گل و سه امتیاز استقلال و تک گل گرمساری در بازی سوپرجام شد. مقابل نساجی (که منجر به قهرمانی استقلال شد). بابایی استقلال را تا حد زیادی در ترکیب اصلی مبهم کرد. با توجه به فاصله کمی تا بازی دربی، این روزها رقابت سختی بین مهاجمان استقلال در جریان است که باید در دیدار با پرسپولیس حل شود.

لازم به ذکر است؛ این دربی روز سه شنبه 8 آذر ماه جاری از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید