ستاره استقلال به مدیران هشدار داد!

ستاره استقلال به مدیران هشدار داد!

وریا گفوری یکی از محبوب ترین بازیکنان استقلال است، سبک زندگی و دغدغه هایش خاص است و به همین دلیل از وریا بازیکنی خاص ساخته که گاهی رقیبان را هوادار خود می کند. اما در شرایطی که استقلال از روز قهرمانی مشروب خوبی نخورده است، فضای کاپیتان او چندان خوشایند و در خور توجه نیست!
وریا که کارکنان استقلال اخیرا برای تمدید قراردادش با او تماسی نداشتند. او می گوید اگر هنوز خبری از استقلالی ها نباشد باید برای فصل آینده به پیشنهاد خود از فولاد فکر کند.
این در حالی است که هواداران استقلال نمی خواهند کاپیتان مورد علاقه خود را از دست بدهند و این روزها از بی تفاوتی کارکنان استقلال نسبت به تمدید قرارداد وریا گلایه دارند.
استقلال در 9 سال لیگ بیست و یکم را برد و چندین رکورد را جابجا کرد اما ناگهان با رفتن فرهاد همه چیز به هم ریخت. اکثر کارمندان و مربیان استقلال (به استثنای آجورلو) از جدایی فرهاد ابراز بی اطلاعی کردند و گفتند از جدایی فرهاد شوکه شده اند، اما واقعیت این بود که مجیدی حتی یک روز پس از پیروزی استقلال و با جدایی ناگهانی و ناخودآگاه، عادت همیشگی خود را تکرار کرد. از استقلال همه را شوکه کرد.
اما اکنون شرایط برای تیم قهرمان فرق کرده است و فضای مجازی آنقدر به کارکنان استقلال فشار آورده که مجبور به توافق با مربی خارجی شدند و تیم قهرمان به زودی به سرمربی جدید منتقل می شود اما وظیفه کاپیتان این است. هنوز ناشناخته تصمیم نهایی خودمون باشیم
اگر مدیرعامل استقلال همچنان نسبت به تمدید قرارداد وریا بی تفاوت باشد، این بازیکن در نهایت برای فصل آینده راهی فولاد می شود تا برای نکونام بازی کند. اصلا این چیزی نیست که طرفداران استقلال می خواهند!

دیدگاهتان را بنویسید