ستاره استقلال می پرد؟ اولتیماتوم 5 روزه

ستاره استقلال می پرد؟  اولتیماتوم 5 روزه

در شرایطی که هنوز مشکل مبالغ توافقی محمد محبی برای واریز به حساب باشگاه سانتا کلارای پرتغال حل نشده و خطر جدایی استقلالی از این مهاجم بوچهری آبی ها را تهدید می کند، حالا یک مورد دیگر می تواند باعث اختلال شود.

مهدی قیدی در ابتدای فصل به صورت قرضی از شباب الاهلی امارات به استقلال پیوست. طبق تفاهم نامه ای که بین مدیران وقت استقلال و باشگاه اماراتی منعقد شد، قرار بود پول رضایت نامه قائدی در دو قسط پرداخت شود. قسط اول به حساب اماراتی کلاب واریز شده اما قسط دوم که حدود 200 هزار دلار است هنوز پرداخت نشده است.

طبق قراردادی که بین آجورلو و مدیران وقت شباب الاهلی منعقد شده است، استقلال باید 27 آذر قسط دوم را به حساب این باشگاه اماراتی واریز کند که در غیر این صورت شباب الاهلی می تواند این سرمربی را به تیمش بازگرداند.

علی فتح الله زاده مدیرعامل استقلال و همکارانش دغدغه بزرگ دیگری را به مشکلات قبلی خود اضافه کرده اند. کسانی که با مشکلات مالی زیادی دست و پنجه نرم می کنند، اکنون 200 هزار دلار دیگر (با نرخ فعلی حدود هفت میلیارد و پانصد میلیون تومان) تهیه و به حساب باشگاه امارات واریز کنند تا به دلیل قائدی دچار مشکل نشوند. .

باید دید مدیران باشگاه در شرایط بحرانی استقلال مالی چگونه هزینه ها و طلبکاران خود را مدیریت خواهند کرد. طبق قول فتح الله زاده باید تا روز شنبه به 40 درصد کل قرارداد بازیکنان برسند.

دیدگاهتان را بنویسید