ستاره استقلال همچنان به دنبال جدایی است؟

ستاره استقلال همچنان به دنبال جدایی است؟

آرش رضاوند درباره شرایط این تیم پس از دیدار تدارکاتی با هواداران تهرانی گفت: شرایط خوبی داریم، هر اتفاقی که بعد از اردوی ترکیه بیفتد، چون در سالن هستیم، بدن بچه ها کمی سنگین است. کم کم شرایط رو به بهبود است و امیدوارم امسال سال خوبی برای استقلال باشد.

رضاوند درباره اینکه ریکاردو ساپینتو به او اعتقاد دارد، گفت: این را باید از خود بپرسید، خوب هستند، من می گویم باید جلو برویم تا ببینیم چه می شود.

آیا استقلال می تواند این فصل قهرمانی را تکرار کند؟ رضاوند در پاسخ به این سوال گفت: استقلال امسال یکی از تیم هایی است که بازیکنانش تقریبا حفظ شدند و بازیکنان خوب زیادی اضافه شدند و به نظرم شرایط بهتر و پربارتر از سال گذشته است. امیدوارم اتفاقی که سال گذشته افتاد دوباره تکرار شود.

آیا سایپنتو مخالف جدایی شماست؟ هافبک استقلال گفت: درست است، همین طور است. دو باشگاه در حال مذاکره هستند و طی یکی دو روز آینده مشخص می شود. بحث احیای من در فولاد نبود، چون در استقلال اتفاقی نیفتاد که من را احیا کند. شرایطی پیش آمد که باشگاه تصمیم گرفت من بروم و صالح حردانی به اینجا بیاید. دو باشگاه صحبت کردند و ما زیرمجموعه باشگاه بودیم. من هنوز عضو باشگاه هستم.

با هواداران استقلال چت می کنی؟ این بازیکن در این خصوص گفت: هواداران بیرون همیشه با من خوب بودند و مطالبی که در صفحات مجازی بود اصلا اینطور نبود و همیشه با من برخورد خوبی داشتند. همیشه در همه جا چه در اهواز و چه در جاهای دیگر به من احترام گذاشته اند و من همیشه از آنها سپاسگزار و سپاسگزارم. من طرفدار فضای مجازی نیستم و امیدوارم اتفاقی که پارسال افتاد برای استقلال تکرار شود. من با تمام وجود استقلال را دوست دارم و امیدوارم همیشه بالا باشد.

دیدگاهتان را بنویسید