ستاره اول تیم “مهدی رحمتی”: استقلالی

ستاره اول تیم “مهدی رحمتی”: استقلالی

یکی از خریدهای شکست خورده استقلال در فصول اخیر بدون شک محمدرضا آزادی بوده است. مهاجم جوانی که در ابتدای فصل گذشته از تراکتورسازی به آبی پوشان پایتخت پیوست و انتظار می رفت بازی هایش مورد توجه فرهاد مجیدی قرار گیرد اما سرمربی جوان استقلال در لیگ برتر هم از سبک بازی آزادی راضی نبود. او به جز یک موقعیت 16 دقیقه ای در آبادان مقابل صنعت نفت، میدان بیشتری به مهاجم 22 ساله تیمش نداد و همین باعث شد تا در بازار زمستانی استقلال را ترک کند و راهی آلومینیوم اراک شود.

مهدی رحمتی به دنبال این بود تا بهترین عملکرد را از مهاجم سابق استقلال بگیرد و رحمتی فصل گذشته به آرزویش رسید تا در 15 بازی لیگ برتر و جام حذفی آزادی موفق به زدن 3 گل و ثبت یک گل شد. اوج درخشش این بود. مهاجم جوان در دیدار جام حذفی مقابل پرسپولیس بود که توانست با 2 گل در شگفتی شاگردان مهدی رحمتی نقش اصلی را ایفا کند!

متخصص در زدن گل های پیروزی مقابل نفتی

آزادی با عملکرد خوب خود در آلومینیوم ماند و توانست در هفته دوم رقابت های لیگ برتر جدید دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند تا شاگردان رحمتی با گل او پیروزی مقابل حریف آبادانی را جشن بگیرند. بعد از درخشش آزادی در آبادان مقابل صنعت نفت، نوبت به گلزنی او به نفت در مسجد سلیمان رسید و مهاجم جوان آلومینیوم بار دیگر به عنوان گلزن برتر ایرالکو بدرخشد. محمدرضا آزادی قبل از پایان نیمه اول موفق شد درب نفت مسجد سلیمان را باز کند تا با درخشش مقابل تیم های لیگ نفت با 2 گل در نیمه اول کار خود را به پایان برساند که برای این مهاجم جوان و … البته با توجه به شرایط لیگ ایران، این آمار نسبتا خوبی است.

گل های رونالدو که آزادی را ستاره کرد

مهاجم 23 ساله آلومینیوم اراک در جام حذفی به کمک تیمش آمد و با یک ضربه ایستگاهی دیدنی دروازه آریو اسلامشهر را باز کرد و گلزنی مقابل حریف ناشناس در هفته های اخیر موتور گلزنی آزادی را به حرکت درآورد و به یکی از بازیکنان تبدیل شد. بهترین مهاجمان لیگ.این شد بیست و دومین. محمدرضا آزادی هفته گذشته با هوشمندی خود توانست دروازه هواداران را باز کند و در هفته گذشته بهترین بازی خود را در آلومینیوم اراک انجام داد.

آزادی باز هم موفق شد در بازی برگشت مقابل صنعت نفت آبادان ستاره اول تیمش باشد. ابتدا یک پنالتی برای تیمش گرفت و آن را تبدیل به گل کرد، سپس با یک پاس فوق العاده خالق گل دوم تیمش بود و در نهایت موفق شد بار دیگر یک سوپرگل از روی ضربه ایستگاهی به ثمر برساند تا هفته هفدهم با نمایشی فوق العاده به پایان برسد. به پایان برساند و تعداد گل های خود را در فصل جاری (در لیگ برتر و جام حذفی) به 6 برساند.

محمدرضا آزادی پیش از این مقابل نساجی مازندران یک گل به ثمر رسانده بود و حالا 2 پاس گل او در کنار 6 گل زده، او را به موثرترین بازیکن این فصل ایرالکو تبدیل کرده است، مهاجمی که فصل گذشته نتوانست خود را در استقلال ثابت کند. فرهاد مجیدی می تواند این را ثابت کند اما حالا با سرمربیگری دیگر استقلال به یکی از بهترین مهاجمان لیگ بیست و دوم تبدیل شده است.

دیدگاهتان را بنویسید