ستاره ایرانی به دنبال خانه در فرانسه است

از مدت ها قبل شایعاتی مبنی بر جدایی سردار از زنیت و انتقال او به قهرمانی معتبرتر شنیده می شود و هر بار که به نقل و انتقالات نزدیک می شویم رسانه های خارجی او را با تیمی همراه می کنند. این در حالی است که خود سردار واکنش جدی نسبت به این موضوع نشان نداده است.

ستاره تیم ملی در این سال ها پیشنهادهای خوبی از تیم های بهتر از زنیت دریافت کرد اما هر بار باشگاه زنیت با فروش بهترین مهاجم خود مخالفت کرد. مدیران باشگاه روسی که خواهان تمدید قرارداد با سردار بودند، از تیم هایی که سردار را می خواستند، مبلغ هنگفتی را طلب کردند و این پیشنهادات در مرحله اول به طور خودکار رد شد.

حالا که قرارداد آزمایشی با زنیت در پایان فصل به پایان می رسد، مدیران زنیت در تلاش هستند تا سردار را در ژانویه به فروش برسانند. اگر این اتفاق نیفتد به ضرر باشگاه زنیت تمام می شود چرا که سردار در تابستان می تواند به عنوان بازیکن آزاد به هر کجا که می خواهد برود.

در ماه‌های اخیر رسانه‌های خارجی به پیشنهاد تیم‌های مطرحی مانند میلان، رم، آتالانتا، سویا، لورکوزن و لیون به مهاجم تیم ملی پرداختند، اما در این بین پیشنهاد لیون جدی‌ترین و حتی مدیران تیم‌ها بود. نمایندگان زنیت صحبت هایی داشته اند.

شنیده ایم انتقال سردار به باشگاه لیون فرانسه در زمستان آینده و در همین نقل و انتقالات زمستانی نهایی می شود و به زودی باید شاهد حضور محک در لیگ معتبر فرانسه باشیم.

لازم به ذکر است مدیران زنیت پس از فروش سردار در ژانویه در تلاش هستند تا با این باشگاه فرانسوی به توافق برسند تا سردار را تا پایان فصل به صورت قرضی در تیم خود داشته باشند و سردار راهی فرانسه شود. در تابستان . هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد.

همانطور که در چند روز اخیر شنیده ایم با توجه به علاقه زیاد پیتر بوش سرمربی لیون به سبک بازی سردار و البته حضور او در لیگ معتبری مانند فرانسه، سردار نیز علاقه زیادی به نهایی شدن این انتقال دارد.

حتی شنیده ایم در این زمینه ستاره تیم ملی مدتی است به دنبال خانه ای مناسب در فرانسه است و به نظر می رسد به زودی شاهد انتقالی جذاب برای یکی از بهترین های فوتبال ایران باشیم.

دیدگاهتان را بنویسید