ستاره ایرانی در متن زلزله ترکیه گریه های ستاره ملی پوش ایرانی

ستاره ایرانی در متن زلزله ترکیه گریه های ستاره ملی پوش ایرانی

تیم فوتبال قاسم پاشا روز گذشته برای بازی با تیم فوتبال این شهر به شهر هاتای رفته بود اما ساعاتی پس از اولین بازی علی کولی زاده در ترکیه، فاجعه انسانی در آن کشور رخ داد. شهر هاتای نزدیک به مرکز زمین لرزه مهیب ترکیه گزارش شده است و می توان گفت این شهر با خاک یکسان شده است.

علی کولی زاده و هم تیمی هایش برای مسابقه در این شهر حضور داشتند که در زلزله شدید ترکیه به دلیل ساخت و ساز جدید و مقاوم آن فروریخت اما به گفته وی تمامی ساختمان های اطراف هتل فرو ریخت و افراد زیادی زیر آوار گرفتار شدند.

زمانی که از علی کولی زاده خواستیم در ویدیویی خبر سلامتی خود را به اطلاع هواداران فوتبال ایران برسانیم، او با صدایی ژولیده و لحنی پر از بغض گفت: فعلا این کار را نمی توانم انجام دهم و تا دلم بخواهد گریه می کنم. صحبت کنم.» نمی دانم چگونه زنده ماندم. واقعاً تجربه وحشتناک و بسیار تلخی بود. امیدوارم خدا به مردم رحم کند.

کولی زاده ادامه داد: حتما ویدیو ولکان را دیده اید. با آنها بازی کردیم. این شهر بیشترین آسیب را از زلزله گرفت. این زلزله چیزی بود که هیچ کس تصورش را نمی کرد. همه به در و دیوار زدیم و به سختی از هتل خارج شدیم. در حالی که ساختمان های اطراف در حال فروریختن بودند. این یک چیز آخرالزمانی بود و من نمی توانم آن را با کلمات بیان کنم.”

به گفته کولی زاده، باشگاه کاسامپاشا به سرعت بازیکنان خود را با یک پرواز ویژه به استانبول بازگرداند و بازیکنان تنها با اتوبوس تیم و بدون وسایلی که با خود در اتاق هتل برده بودند، توانستند شهر را ترک کنند. اما دلش با مجروحانی است که در زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه به شدت متحمل شدند. کولی زاده گفت: زمین دو یا سه بار لرزید و همه به در و دیوار برخورد کردیم. من از ناحیه دنده مجروح شدم و نمی دانم چگونه زنده ماندیم. «خدا واقعاً به ما رحم کرد که ساختمان هتلی که در آن بودیم فرو نریخت.

وی با آرزوی سلامتی برای مردم ایران می‌گوید: «با جان باختگان زلزله کوی تسلیت می‌گویم و امیدوارم مسئولان هر چه زودتر به داد مردم برسند.» و اینجا واقعاً وضعیت عجیب است. . در همه مناطق زلزله زده نیاز به کمک زیادی وجود دارد و امیدوارم با هم از این فاجعه عبور کنیم.»

کولی زاده ضمن تشکر از هواداران فوتبال ایران گفت: خانواده ام و همه دوستانم از صبح پیگیر وضعیت من بودند و به دلیل شرایط نتوانستم جواب خیلی ها را بدهم اما اینطوری سلامتی ام را به همه گزارش می کنم و خودم هم هستم. امیدوارم دوباره این زلزله قوی نباشد.» تا با کمترین تلفات به پایان برسد.»

دیدگاهتان را بنویسید