ستاره ایرانی کیک بوکسینگ هیولای زرد را در راه سومین برد متوالی ناک اوت کرد/ عزیزپور؟


ساعت: 17:21
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896950

ستاره ایرانی کیک بوکسینگ قصد دارد حریف برزیلی خود را ناک اوت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ایرج عزیزپور کگ بوکسور ایرانی با 2 برد خوب کار خود را در سازمان ONE Championship آغاز کرد. او در اکتبر 2021، کیک بوکسور برزیلی ‘اندرسون سیلوا’ را پس از 9 دقیقه شکست داد و سپس در مارس 2022 برابر ‘اسماعیل لانت’ مبارز سورینامی-هلندی پیروز شد.

عزیزپور حالا با این اطمینان وارد نبردی جدید می شود که می تواند 3 برد متوالی در یک قهرمانی ثبت کند.

عزیزپور 29 سپتامبر (7 مهرماه) در مرحله نیمه نهایی مسابقات جایزه بزرگ کیک بوکسینگ سنگین وزن به مصاف “برونو چاوز” برزیلی می رود. در آن سوی جدول در مرحله نیمه نهایی «رومن کریکلا» از اوکراین و «گوتو اینوسنته» از برزیل به مصاف هم خواهند رفت.

عزیزپور در آستانه مبارزه بعدی خود می گوید تجربه اش باعث می شود که مسابقه را با تنش کمتری نسبت به قبل شروع کند و برای شناسایی نقاط ضعف و قوت حریف به مربی اسدالله محمدی توجه زیادی دارد.خواهد داشت

عزیزپور انتظار دارد در مبارزه با چاوز حریف خود را ناک اوت کند.

عزیزپور در این خصوص گفت: قد چاوز برایم مهم نیست. اتفاقات در طول مسابقه مهم خواهد بود. من دو حریف بسیار خوب – سیلوا و لونت – را قبل از این مبارزه شکست دادم و می توانم حریف بعدی خود (چاوز) را شکست دهم. اهداف من خیلی بزرگتر از این مسابقه است. من می خواهم با قهرمانی در این تورنمنت ثابت کنم که یکی از بهترین کیک بوکسورهای سنگین وزن جهان هستم.

او ادامه داد: کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که در مسابقات ONE قهرمانی بهترین‌ها را شکست دهم و بتوانم با بزرگترین مبارزان سراسر جهان روبرو شوم.

این بازیکن 33 ساله که 67 برد و 4 باخت در کارنامه خود دارد، مطمئن است که می تواند عملکرد عالی خود را در مسابقات One Championship حفظ کند.

عزیزپور تاکید کرد: می خواهم با پیروزی در مسابقات پیش رو و شکست دادن بهترین مبارزان جهان برای کشورم افتخارآفرینی کنم. مبارزان بین المللی بزرگی در این سازمان وجود دارند که دوست دارم با آنها رقابت کنم زیرا دوست دارم مقابل آنها قرار بگیرم.

عزیزپور در صورت پیروزی مقابل چاوز در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف رومن کریکلیا برود. مبارز ایرانی پیش از این دو بار در سال های 2018 و 2019 با “رومن کریکلیا” روبرو شده بود که حاصل آن یک برد و یک باخت بود. عزیزپور علاقه زیادی به مبارزه مجدد با «رومن کریکلیا» برای سومین بار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید