ستاره ای جذاب با اندامی خاص توجه ساپینتو را به خود جلب کرد

ستاره ای جذاب با اندامی خاص توجه ساپینتو را به خود جلب کرد

نگاهی به حضور بازیکنان جدید استقلال در فصل جدید در ترکیب تیم استقلال نشان می دهد که یکی از آنها توانسته به تدریج به تیم اصلی نزدیک شود و در نهایت بهترین پاسخ را به اعتماد سرمربی تیم بدهد. تیم استقلال.

پیمان بابایی بازیکن 27 ساله تبریزی استقلال (که از تراکتورسازی به استقلال پیوست) در اردوی این تیم در ترکیه حضور داشت. پدری با هیکل خوب و بدنی عضلانی، توانایی سر زدن و تیراندازی از راه دور را دارد.

این فوتبالیست بلند قامت 183 سانتی متری در سه دیدار ابتدایی این فصل مقابل تیم های سپاهان (28 دقیقه)، ملوان (10 دقیقه) و مس کرمان (19 دقیقه) به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت. قدرت هجومی استقلال در دقایق پایانی. اما سرمربی استقلال در ابتدای هفته چهارم و دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان متوجه توانایی این بازیکن در افزایش قدرت تهاجمی استقلال شد در حالی که پیمان بابایی 82 دقیقه در ترکیب اصلی نبود. در این مسابقه بابایی در دیدار مقابل پیکان 67 دقیقه و در دیدار مقابل نساجی 45 دقیقه ابتدایی را به همراه سایر اعضای تیم اول به میدان رفت. او در دقایق ابتدایی بازی ششم موفق به گلزنی استقلال شد تا با همین گل تیم شیرازی تاکتیکی نساجی را نابود کند.

کاملاً مشخص است که این بازیکن طی 6 بازی اخیر توانسته به تدریج خود را از یک نیمکت نشین به یکی از اعضای ثابت ترکیب اصلی استقلال تبدیل کند و در هفته ششم نیز یک گل مهم به ثمر رساند تا نظر مساعد استقلال را جلب کند. سرمربی پرتغالی تیم

دیدگاهتان را بنویسید