ستاره ای که به خاطر فوتبال از همسرش جدا شد!

آدریانو یکی از بازیکنان درخشان برزیل در سال های اخیر بوده است که توسط بسیاری از باشگاه های بزرگ در سراسر جهان به دلیل تأثیر و اهمیتش در زمین مورد توجه قرار گرفته است.
این بازیکن سابق اینتر و پارما در سال 2005 به عنوان بهترین مهاجم جهان شناخته شد، اما حتی در اوج دوران فوتبالش، خارج از زمین با رسوایی های زیادی مواجه شد. حتی بسیاری معتقدند خداحافظی او از فوتبال در سال 2016 نیز به همین دلیل بوده است.
آدریانو ماه گذشته پس از یک نامزدی طولانی با میکالا مسکیتا ازدواج کرد، اما این ازدواج طولانی نشد و او تنها 24 روز پس از ازدواج از همسرش جدا شد.
دلیل این طلاق خیلی عجیب بود. همسرش معتقد است به جای اینکه به شادی خانواده فکر کند و از روزهای اول ازدواج لذت ببرد، مدام فوتبال و مسابقات تیم ملی برزیل را تماشا می کند.

ستاره ای که به خاطر فوتبال از همسرش جدا شد!

ستاره سابق برزیل برای تماشای بازی با دوستانش به ویلا کروزیرو در حومه ریودوژانیرو رفت و دو روز بعد به خانه بازگشت اما دیگر دیر شده بود.
همسرش از این بابت بسیار عصبانی بود و آنها پس از یک دعوای شدید یکدیگر را در شبکه های اجتماعی آنفالو کردند و مسکیتا تمام تصاویری را که با او ارسال کرده بود پاک کرد و در نهایت تنها پس از 24 روز از هم جدا شدند.

دیدگاهتان را بنویسید