ستاره جذاب استقلال نشان داد که می خواهد تیم ملی را به دوش بکشد

ستاره جذاب استقلال نشان داد که می خواهد تیم ملی را به دوش بکشد

هاشم حیدری درباره برتری استقلال در هفته دوم لیگ برتر مقابل ملوان گفت: استقلال در نیمه اول گیج شده بود و هافبک ها خوب بازی نکردند و به همین دلیل ملوان با اشتباه خط دفاعی به گل رسید. ساپینتو در نیمه دوم با تعویض هایی که انجام داد نقاط ضعف را از بین برد و استقلال 3 گل و 3 گل دیگر را حفظ کرد تا یک پیروزی شیرین را در انزلی جشن بگیرد.

وی افزود: پس از شکست در هفته اول و ناهماهنگی بازیکنان مقابل سپاهان، در نیمه دوم مقابل ملوان شاهد عملکرد خوب آبی پوشان بودیم. در حالی که خیلی ها معتقد بودند کایدی آماده بازی نیست اما آمدن این مهاجم درست به موقع بود تا استقلال در خط حمله زهرآگین شود و به گل برسد.

مهاجم سابق آبی پوشان خاطرنشان کرد: فکر می کنم کایدی به خاطر جام جهانی 2022 قطر انگیزه بالایی دارد تا در لیست اسکوچیچ به عنوان سرمربی تیم ملی قرار بگیرد و اگر در چند بازی آینده چنین عملکردی داشته باشد، مطمئناً خواهد بود. به تیم ملی دعوت شد

حیدری ادامه داد: به نظر من استقلال همچنان از فرم خارج شده و از هفته پنجم به بعد این تیم روان و زیباتر بازی می کند. با پیروزی در هفته دوم، ناکامی هفته اول به فراموشی سپرده شد و استقلالی ها ثابت کردند که مدعی اول قهرمانی هستند.

مهاجم سابق آبی پوشان در پایان خاطرنشان کرد: استقلال برد اما همچنان نقاط ضعفی دارد. در خط هافبک تیم ساپینتو به یک هافبک طراح نیاز فوری دارد تا قدرت هافبک تیم دو چندان شود و دیگر نگرانی در خط هافبک وجود نداشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید