ستاره جنجالی استقلال رفت؟

ستاره جنجالی استقلال رفت؟

رشید مظاهری پس از چند بار اختلاف با مدیریت سابق باشگاه استقلال، با فسخ یک طرفه قراردادش در آستانه جدایی از این تیم بود که حضور مصطفی آجورلو در راس این باشگاه، این دروازه بان را مجبور کرد با تمدید قرارداد به جمع آبی ها بازگردد. .

البته قابل پیش بینی بود که با شروع لیگ برتر، مساحری در استقلال نیمکت نشین شود و این اتفاق در هفته های اول و دوم رخ داد.

حسینی با وجود این مصدومیت در دیدار با ذوب آهن، مشاهری را وارد دروازه استقلال کرد. پس از بسته شدن دروازه استقلال مقابل ذوب، بسیاری پیش بینی می کردند که ماشین سازی در دیدار مقابل تراکتورسازی فیکس شود، اما مجیدی به نام او خودکار قرمز نوشت و دوباره حسینی را بازی داد تا دومین کلین شیت خود در لیگ برتر را ثبت کند.

مظاهری در این شرایط بعد از بازی با صحبت هایش به نشستن او واکنش نشان داد و گفت: اگر مجیدی خوب بداند بازی می کنم. او سرمربی تیم است و احترامش واجب است. تکرار می کنم اگر خوب باشد بازی می کنم و اگر خوب نباشد به سایر بازیکنان انرژی مثبت می دهم.

نکته جالب اینجاست که این اتفاق در نشست خبری رخ داد و خبرنگاران از مجیدی خواستند درباره شایعات انتقال مظاهری یا رضایی به فولاد صحبت کند. مجیدی بدون نام بردن از معترضان گفت: به باشگاه هم اعلام کردم که اجازه خروج علیرضا رضایی را نمی دهم. او جوان است و می تواند 10 سال بهترین گلزن تیم ملی باشد. ما می توانیم برای بازیکنان دیگر با باشگاه مذاکره کنیم.

اما این جمله کوتاه و مختصر مجیدی تا حدودی نشان می دهد که سرمربی آبی ها مخالف تقسیم اتفاقات نیست و حالا این پیام را غیرمستقیم به او رسانده است.

فراموش نکنیم که خود مظاهری هم به خوبی می داند که در حال حاضر جایگاه فصل گذشته در استقلال را ندارد و از دیروز شایعاتی مبنی بر جدایی این بازیکن از جمع آبی ها به گوش می رسد، هرچند رشید به نزدیکانش گفته است که ندارد. قصد دارم در حال حاضر تقسیم شده است. اما در آینده نزدیک ممکن است اتفاقاتی بیفتد که در نهایت تصمیم به جدایی بگیرند.

همچنین لازم به ذکر است که افراد مستقل در حال حاضر با مشکل لیست کامل بزرگسالان خود مواجه هستند و این جدایی ظاهری می تواند جا برای ژست ها باز کند.

البته استقلال سخت تلاش می کند تا هر چه زودتر احمد موسوی را از لیست خارج کند تا این مهاجم فرانسوی هفته آینده به میدان برود.

موسوی که در موعد مقرر قانونی از ترکیب این باشگاه کنار گذاشته نشد، هنوز با باشگاه برای فسخ قراردادش به توافق نرسیده است.

بامداد دیروز اما بیژن طاهری سرپرست استقلال از توافق با موسوی برای حذف نامش از لیست استقلال تا 28 روز دیگر خبر داد اما در اتفاقی جالب موسوی در تمرین دوران استقلال حضور یافت و به تنهایی تمرین کرد. نشان می دهد که مدیران باشگاه قصد جدایی ندارند.

دیدگاهتان را بنویسید