ستاره خارجی در راه استقلال؟

ستاره خارجی در راه استقلال؟

مهلت نقل و انتقالات فوتبال زمستانی کشورمان 15 بهمن ماه به پایان می رسد و این زمانی است که باشگاه استقلال هنوز نتوانسته تسویه حساب کند یا با طلبکارانش برای باز شدن پنجره نقل و انتقالات به توافق برسد.

پنجره آبی ها در حال حاضر به دلیل شکایت گابریل پین و هروه میلیچ بسته است و باشگاه استقلال باید هر دو را راضی کند تا پنجره نقل و انتقالات در 5 روز آینده باز شود. درباره میلیچ این بازیکن حدود 230 هزار دلار از باشگاه استقلال طلبکار است. این پول در زمان مدیریت قبلی از حساب باشگاه برداشت شده بود اما این بازیکن معتقد است که پول از صرافی به حسابش نرفت، باشگاه استقلال هم مدعی است پول را به صرافی پرداخت کرده است. از سوی دیگر مطالبات گابریل حدود 50 هزار دلار است. اگرچه پیش از این اعلام شده بود که شرایط پرداخت این پول با وکیل پین به توافق رسیده است، اما ممکن است این طرح در سفر علی فتح الله زاده به دبی تغییر کند.

به این ترتیب باشگاه استقلال حالا می تواند با تامین حدود 300 هزار دلار مشکل پنجره نقل و انتقالات را حل کند. در این راستا باید پول امروز توسط اسپانسر باشگاه پرداخت شود. همچنین با پیگیری های انجام شده مشخص شد مدیرعامل باشگاه استقلال می تواند فردا برای انجام هماهنگی های نهایی برای پرداخت مطالبات پین و میلیچ به امارات سفر کند. اگر باشگاه استقلال بتواند منابع مالی را تامین کند، یکی از برنامه های فتح الله زاده پرداخت نقدی در امارات به دو طلبکار این باشگاه است.

فتح الله زاده در سفر به دبی هدف دیگری را نیز دنبال کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال که در روزهای اخیر مذاکراتی را برای جذب بازیکن خارجی آغاز کرده است تا در صورت باز شدن پرونده با سرعت بیشتری کار انتقال را انجام دهد، مذاکرات را در امارات نیز ادامه خواهد داد. گفته می شود دو یا سه بازیکن خارجی در لیست اعلام شده ساپینتو حضور دارند و فتح الله زاده بنا دارد با نظر سرمربی در این سفر اقدامات لازم را برای تقویت ترکیب انجام دهد. یکی از این بازیکنان ریکاردو آلوز، پرتغالی تراکتورسازی است که مدیران استقلال در تلاش هستند تا با باشگاه تبریزی به توافق برسند. علاوه بر آلوز، ادعا می شود که بازیکنانی با تابعیت پرتغالی و برزیلی نیز در لیست سرمربی “آبی ها” حضور دارند.

با این حال باشگاه استقلال برای به خدمت گرفتن بازیکن جدید باید ابتدا فهرست خود را خالی کند. از این رو عزیز بک امانوف و سجاد شهباززاده دو بازیکنی هستند که به فکر پایان همکاری هستند اما با توجه به قراردادهای امضا شده باشگاه باید برای جدایی این دو بازیکن با آنها به توافق برسد که این نیز چالش مالی دیگری برای استقلال خواهد بود. .

دیدگاهتان را بنویسید