ستاره خشمگین استقلال به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ داد

ستاره خشمگین استقلال به پیشنهاد پرسپولیس پاسخ داد

سیاوش یزدانی مدافع 30 ساله تیم سابق استقلال که حالا با قراردادی جدید به تیم سابقش سپاهان بازگشته است، بار دیگر با انتشار متنی در صفحه شخصی خود عشق خود را به استقلال ابراز کرد.

این مدافع خراسانی استقلال را خانه خود دانست و گفت: امان از روزی که خانه ات امن نباشد این جملات را در شرایطی نوشت که با مرور اتفاقات سال های اخیر به خوبی می توان دریافت که سیاوش یزدانی فکر کرده است. بیشتر در مورد حضور در تیم استقلال قبل از پوشیدن آبی و بعد از آن.

در فصل دوم حضور یزدانی در تیم پیکان، بحث پیشنهاد جدی پرسپولیس برای او مطرح شد. این اتفاق در نوامبر 2015 رخ داد که البته مدافع 24 ساله آن زمان پیکان در مصاحبه ای همه چیز را تکذیب کرد. وی در خصوص این شایعه گفت: من هم این خبر را شنیده ام اما کاملا با آن آشنا نیستم. من با پیکان قرارداد دارم. قطعاً هر بازیکنی برای پیشرفت فوتبالش به این فکر می کند که در یکی از آن دو تیم پرسپولیس و استقلال بازی کند، اما هر بازیکنی یاد می گیرد که باید در پیراهنی که می پوشد عرق کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم.

یزدانی سپس پس از یک فصل دیگر بازی در پیکان از ابتدای لیگ هفدهم به تیم سپاهان پیوست و دو فصل در آن تیم بازی کرد تا اینکه در لیگ نوزدهم به استقلال رسید. اما موضوع پرسپولیس و سیاوش یزدانی بار دیگر در بهمن ماه 1397 مطرح شد و در واقع شایعه این پیشنهاد زمانی رسانه ای شد که خیلی ها گفتند یزدانی با محمود فکری (سرمربی وقت استقلال) مشکل دارد و اینکه یزدانی برای نیمکت آبی پوشان در نظر گرفته شد. همین مشکلات بار دیگر شایعه پیوستن یزدانی به پرسپولیس را به راه انداخت اما این بار یزدانی تمامی این شایعات را تکذیب کرد. او گفت که قصد جدایی از استقلال را ندارد. هر چند در همان زمان سیاوش شایعه شده بود که شاید محمود فکری نتواند تا پایان فصل بیستم استقلال را همراهی کند!

با این حال این بازیکن در سال های اخیر سعی کرده به هر طریقی به استقلالی ها ثابت کند که دوست دارد در استقلال بازی کند و در صورت جدایی از استقلال به فکر رفتن به پرسپولیس که رقیب این تیم است، نخواهد افتاد، البته نه انسان آینده را دیده است

دیدگاهتان را بنویسید