ستاره خشمگین یحیی در پرسپولیس در راه سپاهان

ستاره خشمگین یحیی در پرسپولیس در راه سپاهان

رامین رضایان فصل گذشته یکی از ستاره های سپاهان و بهترین دفاع راست لیگ برتر بود. او در پست دفاع راست 7 گل برای تیمش به ثمر رساند و 7 پاس گل برای هم تیمی هایش داد و نقش مهمی در گلزن شهریار موگانلو داشت.

در لیگ بیست و دوم رامین رضایان به سپاهان پیوست و پرسپولیس دانیال اسماعیلی فر را از سپاهان خرید. یحیی گل محمدی اسماعیلی فر را به رامین ترجیح داد و انتظار دارد عملکرد اسماعیلی فر تصمیم او را تایید کند. اسماعیلی فر در بازی های ابتدایی پرسپولیس عملکرد قابل قبولی داشت اما رفته رفته به بازیکن ثابتی در ترکیب پرسپولیس تبدیل شد. سمت راست پرسپولیس فاقد میل هجومی گذشته بود و غیبت رامین رضایان احساس می شد.

صالح حردانی، دانیال اسماعیلی فر، صادق محرمی و رامین رضایان گزینه های تیم ملی در پست دفاع راست بودند. اسماعیلی فر و حردانی از آن گروه کنار گذاشته شدند و رامین در 2 بازی جام جهانی پای ثابت بازی بود و موفق به زدن گل شد. ویژگی های خوب رامین رضایان باعث شد تا امیر گلنوی از او دعوت کند و جایگاه ویژه ای برای این مدافع راست در تیم ملی قائل شود.

کارلوس کی روش همیشه در مورد رامین گفته است: «رامین مکمل خوبی برای حملات تیم است. او در همپوشانی و همپوشانی بسیار ماهر است. جنگنده بودن او در دفاع، پاس‌های خطرناک و مهارت‌های عالی در ضربات ایستگاهی باعث می‌شود که او را بهترین دفاع راست فوتبال ایران بدانم.»

رامین رضاییان اما پس از یک فصل درخشان در تیم سپاهان، در پایان آخرین دیدار فصل از هواداران این تیم طلب بخشش کرد و در آخرین اقدام خود قلب زردی را که روی آن دیده می شد را حذف کرد. صفحه اینستاگرام او برای خداحافظی با هواداران سپاهان. مقصد بعدی رامین رضاییان قطعا پرسپولیس نیست و او از خارج از کشور پیشنهاد دارد و قصد دارد فصل آینده دور از ایران بازی کند.

بر این اساس سپاهانی دست به کار شد و به دنبال جایگزینی مناسب برای او بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سپاهانی ها با توجه به خرید خوب بازیکنان پرسپولیس (رامین رضاییان، شهریار مغانلو و فرشاد احمدزاده) مذاکرات خود را با مهدی شیری (دفاع راست سابق پرسپولیس و خوزستان در فصل گذشته) آغاز کرده اند.

البته این انتقال هنوز نهایی نشده است زیرا باشگاه سپاهان همچنان امیدوار است رامین رضایان را برای ماندن در این تیم راضی کند.

دیدگاهتان را بنویسید