ستاره دوشاخه قرمزها مشکلات خود را در این تیم فاش کرد

ستاره دوشاخه قرمزها مشکلات خود را در این تیم فاش کرد

پل پوگبا، 29 ساله، معتقد است “مصدومیت ها، مدیران مختلف و موقعیت های مختلف در زمین” باعث شده تا 6 سال حضور او در اولدترافورد بی نقص نباشد. اما فوق ستاره فرانسوی می گوید این مشکلات به رشد و پیشرفت او کمک کرده است. و اکنون بازگشت به “خانه” برای او “فراتر از یک رویا” است.

پوگبا تنها دو قهرمانی با یونایتد کسب کرد. برای موفقیت در لیگ اروپا و جام اتحادیه در فصل 17-2016. در مقابل، اولین حضور او در یوونتوس از فصل 2012-2016 باعث شد که او چهار قهرمانی متوالی سری آ و دو قهرمانی کوپا ایتالیا را به دست آورد. و اگرچه رئال مادرید و پاری سن ژرمن نیز او را می خواهند، اما او اصرار داشت که بهترین گزینه او بازگشت به باشگاهی است که در بهترین حالت خود بود.

او روز سه شنبه در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: زمانی که در منچستر بودم با مکس آلگری (سرمربی یووه) نیز در تماس بودم. پیشنهادات زیادی دریافت کردم اما قلبم می گفت یوونتوس. من فقط می خواستم به یووه برگردم. خوشحالم که به خانه برگشتم. استقبال مردم را همه دیدید. اما این بیش از یک رویا است. خیلی خیلی خوشحال هستم.”

خوشحالی پوگبا در بازگشتش به یوونتوس، از جمله پستی در شبکه های اجتماعی که می گفت: «برگشتم انگار هرگز نرفته ام»، خشم برخی از هواداران یونایتد را در توییتر برانگیخت.

پوگبا در مورد دوران حضورش در اولدترافورد اعتراف کرد: «در منچستر مشکلات زیادی مثل مصدومیت، مدیران مختلف (پنج نفر) و موقعیت‌های درون زمین داشتم. پیام‌های هواداران یوونتوس همیشه مرا خوشحال می‌کرد، حتی با وجود اینکه تمرکزم روی عملکرد خوب در یونایتد بود. فصل گذشته خیلی به بازگشت فکر کردم و حالا اینجا هستم. من خوشحالم. من به سرنوشت اعتقاد دارم، از انتخاب هایی که در زندگی ام انجام داده ام خوشحالم. زندگی همینه گاهی اوقات شما انتخاب هایی می کنید که مناسب شما نیست، اما من از سال هایی که در منچستر گذراندم خوشحالم. بزرگ شدم، یاد گرفتم، مرد شدم. من اشتباه نکردم خدا این را می خواست و من بسیار خوشحالم که امروز اینجا در یوونتوس هستم.

دیدگاهتان را بنویسید