ستاره فرار پرسپولیس قلاب شد

ستاره فرار پرسپولیس قلاب شد

آنتونی استوکس مهاجم ایرلندی که سابقه بازی در لیگ برتر را در کارنامه دارد، این بار نشانه جدیدی از خود ثبت کرده است. شب گذشته شایعه دستگیری این بازیکن در رسانه ها منتشر شد.

آنتونی استوکس به همراه مرد دیگری در جنوب دوبلین روز جمعه هنگام حمل کوکائین به ارزش 4000 پوند دستگیر شد. او مدعی شد که این مقدار کوکائین برای لذت و مصرف شخصی او بوده و قصد دارد این مقدار کوکائین را در آخر هفته مصرف کند. او همچنین مدعی شد که این مقدار کوکائین را از شخص دیگری خریده و فقط قصد تفریح ​​داشته است.

مهاجم سابق پرسپولیس به همراه همراهش هنگام فرار از دست پلیس دستگیر شدند. با این حال او مدعی است جرمش خرید کوکائین بوده است نه حمل کوکائین! استوکس گفت که او کوکائینی را که آن روز از او ضبط شده بود را برای استفاده شخصی خرید.

وی پس از دستگیری توسط پلیس بازداشت و پس از پایان هفته، پرونده وی از روز دوشنبه آغاز می شود. لازم به ذکر است که استوکس به دلیل آزار و اذیت شریک زندگی خود سابقه مشروطیت دارد.

از سال 2011، استوکس چندین بار درگیر و دستگیر شده است. گفته می شود این مهاجم ایرلندی سابقه مصرف کوکائین دارد اما در رابطه با این مشکل دستگیر نشده و هیچ موردی در ایرلند وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید