ستاره فولاد را برای همه پیشنهادات به نام استقلال رد کنید

ستاره فولاد را برای همه پیشنهادات به نام استقلال رد کنید

آرش رضاوند، هافبک فعلی فولاد خوزستان یکی از بازیکنان استقلال در نیم فصل اول لیگ بیست و یکم بود. رساوند که هواداران انتظار درخشش در خط هافبک را داشتند، سرانجام در نقل و انتقالات زمستانی با روند نقل و انتقالات نیمکت نشینی که پس از چند هفته اول شاهد بود، تصمیم گرفت به فولاد خوزستان برود و با تیمی که جواد نکونام هدایت آن را بر عهده داشت، قهرمان سوپرجام شد. پیدا کردن. مشروح صحبت های رسوند را در ادامه می خوانید:

1400 چطور بود؟

خدا رو شکر آخری خوب بود!

خیلی اذیت شدی به خصوص در فضای مجازی!

تقریباً بله، می توان گفت من اذیت شدم. آن موقع زیاد در فضای مجازی نبودم و الان می توانم بگویم که زیاد در آن فعالیت ندارم چون شبیه دنیای واقعی نیست.

فضای مجازی چقدر روی فوتبال تاثیر گذاشته است؟

زیاد. اکنون افراد کمی هستند که بخواهند روزنامه بخوانند یا منتظر اخبار تلویزیون باشند. اکنون همه در حال تماشای فضای مجازی هستند تا از آخرین تحولات مطلع شوند.

به وضوح از طرفداران استقلال ناراحت هستید.

هیچ چیز از نوع. در واقع هر وقت با هواداران واقعی استقلال برخورد کردم جز احترام چیزی ندیدم که همیشه از آن سپاسگزارم و انگار فضای مجازی وجود ندارد.

در استقلال از تو حمایت خوبی شد؟

راستش باید بگویم بعد از مصدومیت قراردادم را تمدید کردند.

گفتند از اول فصل نمی خواستی استقلالی باشی.

از اول فصل پیشنهادهای خوبی داشتم اما به خاطر استقلال در تیم ماندم. 5-6 هفته بازی کردم و بعد بازی نکردم که اذیتم کرد.

آیا فکر می کنید بتوانید امسال در لیست اسکاتلندی ها قرار بگیرید؟

به فولاد رسیدم و شرایط خوبی را برای خودم متصور هستم. فولاد یکی از تیم های مطرح فوتبال ایران است و از نظر تیم داری بسیار خوب است که من هم امکانات و شرایط مناسبی دارم. به نظر من شرایط به گونه ای است که می توانی به تیم ملی بروی یا بعد از حضور در لیگ قهرمانان آسیا اتفاقات خوبی برایمان رقم می خورد.

گلزنی در فولاد فشار زیادی را از شما گرفت.

من بیشتر در فضای مجازی غرق شدم. من هیچ فشاری بیرون از فضای مجازی ندیدم و هرکسی را دیدم حتی کمی از جدایی من ناراحت بودند، اما بدی فضای مجازی این است که نمی دانی چه شخص یا افرادی در پشت صحنه هستند. من دو سال در استقلال بودم و شرایط خیلی بدتری وجود داشت، حتی با شکستگی هایی که داشتیم تنش نداشتیم، اما امسال از بازی اول فشار زیادی بود و شگفت انگیز بود.

رابطه شما با فرهاد مجیدی چگونه بود؟

من رابطه خوبی با او دارم. ناراحت نیستم و برای استقلالی ها آرزوی موفقیت دارم.

کدام تیم را در جام جهانی تماشا می کنید؟

من رونالدو و پرتغال را خیلی دوست دارم و سپس برزیل و ایتالیا را دوست دارم و امیدوارم شاهد یک جام جهانی هیجان انگیز باشم.

برای سال جدید چه آرزویی دارید؟

امیدوارم در سال جدید شرایطی پیش بیاید که هواداران به استادیوم ها برگردند، چون بدون آنها فوتبال معنایی نداشت و این اتفاق افتاد. امیدوارم همه در سلامت کامل باشند و به آرزوهایشان برسند.

دیدگاهتان را بنویسید