ستاره محبوب استقلالی ها با پالش پوش به توافق نهایی رسید

ستاره محبوب استقلالی ها با پالش پوش به توافق نهایی رسید

جواد نکونام در ادامه تصمیمات نقل و انتقالاتی خود به سراغ واریا غفوری رفت و روی نام خرید تابستانی تیمش خط قرمز کشید. نکونام مشخصا از عملکرد فنی غفوری در نیم فصل راضی نبود چرا که او در 6 بازی وریا غفوری را در ترکیب اصلی قرار داد و در 6 بازی به او به عنوان بازیکن تعویضی اعتماد کرد اما کاپیتان سابق استقلال نتوانست کمکی به تیمش کند. آمد و عملکرد او باعث شد که نکونام به دلیل پر بودن فهرست تیمش، وریا غفوری را مازاد بر کارش اعلام کند.

وریا غفوری در شرایطی که نام این مدافع 35 ساله بر سر استقلال زده شده است، با مدیران باشگاه فولاد خوزستان به توافق رسیده است، اما شرایط پیچیده نقل و انتقالات آبی ها باعث شده تا احتمال بازگشت غفوری به استقلال تا حدودی کمرنگ شود. درجه اولویت آبی ها در بازار زمستان جذب یک هافبک بازیساز و یک مهاجم تمام کننده است و مدیران استقلال مجبور شده اند لیست بازیکنان خود را برای جذب بازیکنان مورد نظر خالی کنند.

هماهنگی نهایی با تراکتور؛ «گفوری» شاگرد «کامس» می شود.

کاپیتان سابق استقلال در آخرین روز نقل و انتقالات زمستانی پای میز مذاکره با مدیران باشگاه تراکتورسازی می نشیند. قرمزهای تبریزی در نیم فصل اول محمد آقاجانپور و سجاد دانایی را در پست دفاع راست در اختیار داشتند اما پاکو خمس به سبک بازی دانایی اعتقادی ندارد و از مدیران باشگاه خواسته است که برای یک دفاع راست دیگر آماده شوند که به دنبال وریا غفوری پیشنهاد سرمربی اسپانیایی تراکتورسازی با جذب او موافقت کرد.

غفوری با وجود اینکه بازیکن آزاد است، می تواند پس از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات زمستانی به تراکتورسازی برود اما گفته می شود توافق او با مدیران باشگاه تراکتورسازی تا ساعاتی دیگر رسمی خواهد شد تا از سوی باشگاه تراکتورسازی به عنوان بازیکن معرفی شود. – خریدهای پرطرفدار تبریزی در بازار زمستانی و ادامه کار خود در لیگ بیست و دوم در تبریز.

بازگشت دوباره به تبریز؛ منتظر تیم هفتم هستیم

وریا غفوری در پاس همدان به فوتبال ایران معرفی شد و سپس روزهای خوبی را در شهرداری تبریز سپری کرد و دوران اوج غفوری در تیم نفت بود که توانست در جمع شاگردان علیرضا منصوریان بدرخشد و به سپاهان اصفهان پیوست و پس از آن که از سپاهان به استقلال رفت. روزهای رویایی در جمع کلانشهرهای آبی پوش و حتی به بازوبند کاپیتانی استقلال رسید و در نقش کاپیتان جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر برد.

این مدافع 35 ساله پس از جدایی از استقلال راهی فولاد شد و پس از یک دوره ناموفق در اهواز، حالا به دنبال چالش جدیدی است و می خواهد فوتبال خود را در تبریز از سر بگیرد. منتفی نیست که ماندن در تراکتورسازی آخرین چالش وریا غفوری باشد و زمزمه هایی مبنی بر خداحافظی احتمالی از میادین در پایان لیگ بیست و دوم به گوش می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید