ستاره محبوب فرهاد مجیدی: شاید از استقلال جدا شود!

ستاره محبوب فرهاد مجیدی: شاید از استقلال جدا شود!

استقلالی ها در هفته اول دور دوم در شرایطی به مصاف سپاهان رفتند که 5 امتیاز از پرسپولیس عقب بودند و به دنبال برد در این دیدار بودند تا فاصله بیش از این نباشد. همه چیز برای استقلال خوب پیش می رفت تا اینکه علیرضا رضایی یک اشتباه بچه گانه مرتکب شد و سپس سیاوش یزدانی در دقایقی که استقلالی ها ریکاوری را غیرممکن کردند، یک پنالتی به دست آورد.

سیاوش یزدانی پس از خطای پنالتی خندید و این خنده انتقادات زیادی را متوجه او کرد. به خصوص اینکه پیش از این در دوران مربیگری محمود فکری، این بازیکن مصاحبه های تندی علیه سرمربی خود انجام داده و حتی مدعی شده بود که در دوران مربیگری محمود فکری تمایلی به ارائه بازی های خوب برای این تیم نداشته و بررسی این مصاحبه باعث شد تا او در این مصاحبه حضور داشته باشد. مجدداً در برابر این بازیکن موضع محکمی اتخاذ کنید.

شدت این حملات به حدی است که ممکن است در دیدارهای آینده تمرکز را از این بازیکن دور کند و شاید این بهانه ای باشد برای سقوط سیاوش یزدانی به نیمکت. عارف غلامی و محمدحسین مرادمند در تلاش برای آماده سازی و حضور مجدد در این تیم هستند که در این صورت سیاوش یزدانی می تواند اردوی استقلال را ترک کند. اینها اخبار پیرامون کمپ آبی است، اما برای دانستن حقیقت آنها باید کمی صبر کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید