ستاره محبوب پرسپولیسی ها به مصاف تیم مطرح لیگ برتری رفت

عیسی آل کثیر را می توان یکی از بازیکنان بدشانس پرسپولیس در چند سال اخیر دانست، بازیکنی که پس از درخشش در لیگ قهرمانان آسیا 2020 و پس از پایان محرومیت در اولین حضورش برای قرمزها با محرومیت 6 ماهه مواجه شد. مصدومیت تصادفی او را متوقف کرد، سرش بیرون نیامد و سرانجام در شروع لیگ بیست و دوم رباط صلیبی پاره شد تا به بدشانسی پایان دهد.

اما این پایان کار نبود. آل کثیر در اوایل دوران حرفه ای خود عمل جراحی را رد کرد و معتقد بود که با پارگی رباط می تواند به پرسپولیس کمک کند و به همین دلیل چندین ماه از دست داد اما کادرفنی قرمزپوشان هرگز این موضوع را تایید نکردند.

سرانجام پس از مدت ها و البته اتلاف وقت، آل کثیر پذیرفت که پایش را روی تیغ جراح بگذارد. او در اواسط اردیبهشت تحت عمل جراحی قرار گرفت و بنابراین حداقل به 6 ماه زمان نیاز دارد تا در شرایط مسابقه ای باشد. بدین ترتیب این بازیکن سالن بدنسازی، تمرینات پیش فصل و 3 ماه ابتدایی لیگ 22 را از دست داد.

در همین راستا پرسپولیس لوکادیا و شیخ دیاباته را هم جذب کرد و علاوه بر این دو با حضور مهدی عبدی و حامد پاکدل تعداد مهاجمان مورد نظر به 4 نفر رسید و جایی برای مهاجم جدید در لیست نیست.

عیسی آل کثیر امیدوار بود با پایان دوران نقاهت قراردادش را تمدید کند اما با جذب دیابات دیگر نمی توان به ماجرای او با پرسپولیس پایان داد.

او در شروع لیگ بیستم با قراردادی دو فصل به جمع سرخ پوشان اضافه شد. با این حال گفته می شود تراکتورسازی یکی از تیم هایی است که با او وارد مذاکره شده است.

عیسی الکتیر مهاجم مصدوم سرخپوشان به پیشنهاد باشگاه تراکتورسازی پاسخ منفی داد و اعلام کرد که در ایران فقط برای پرسپولیس بازی خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید