ستاره نگون بخت استقلال به دوستانش چه گفت؟

ستاره نگون بخت استقلال به دوستانش چه گفت؟

ملی پوشان موفق شدند با یک گل از سد نیکاراگوئه عبور کنند و شاگردان کی روش با روحیه خوب راهی قطر شدند. امید ابراهیمی هافبک باتجربه تیم ملی که سابقه حضور در جام جهانی قبلی را نیز دارد، در دقیقه 63 به جای میلاد سرلک پرسپولیس وارد زمین شد اما خیلی زود با مصدومیت بازی را ترک کرد و به رختکن رفت.

ابراهیمی با اولین توپی که دریافت کرد مصدوم شد و ظاهر مصدومیت نشان داد که این بازیکن حتی جام جهانی را هم از دست خواهد داد. اتفاق تلخی که برای ابراهیمی در آستانه جام جهانی افتاد بسیار ناراحت کننده بود و حتی بازیکنان تیم ملی مانند چسمی، رضایان و پورعلیگنجی پس از مصدومیت مشغول دلجویی از ابراهیمی بودند.

حالا بعد از گذشت چند ساعت از این اتفاق مشخص شد که پیش بینی ها محقق شده و ابراهیمی نمی تواند تیم ملی را در جام جهانی همراهی کند. حتی گفته می شود به دلیل پارگی کشاله ران، امید باید عمل شود و حدود 2 ماه از میادین دور خواهد بود.

جالب اینجاست که خود ابراهیمی بلافاصله بعد از مصدومیت متوجه شد که جام جهانی را از دست خواهد داد. زمانی که امید در زمین مسابقه با سوال رضاییان روبرو شد، به هم تیمی خود گفت که صدای پاره شدن را شنیده است و می داند که کشاله رانش پاره شده است. در واقع هافبک با تجربه تیم ملی همان جا متوجه شد که رویای حضور در جام جهانی برای او به پایان رسیده است.

ابراهیمی صبح امروز در هنگام صرف صبحانه و قبل از ترک اردوی تیم ملی وقتی با سوالات هم تیمی هایش مواجه شد به آنها اعلام کرد که پارگی کشاله رانش قطعی است و نمی تواند در جام جهانی شرکت کند. صحبت هایی که با غم و عصبانیت امید در اردو و فضای اردو همراه بود چند لحظه ای به شدت احساسی شده بود.

همچنین تک تک ملی پوشان حاضر در اردو از ابراهیمی به دلیل مصدومیت و غیبت در جام جهانی دلجویی کردند و ابراز امیدواری کردند که این بازیکن خوب و با اخلاق هر چه زودتر سلامتی خود را به دست آورده و به میادین بازگردد.

دیدگاهتان را بنویسید