ستاره های انگلیسی در لیست خرید منچستریونایتد

کانال “اسکای اسپورت” گزارش داد “هری کین” ماشین گلزنی تاتنهام و تیم ملی انگلیس در صدر لیست خرید تن هاگ برای تابستان قرار دارد و سرمربی هلندی از این تیم خواسته است. مدیریت این باشگاه برای تغییر شیاطین سرخ با بهترین گلزن تاریخ تاتنهام و تیم پر در این ملی پوش بریتانیایی.

دکلین رایس، هافبک دفاعی وستهم یونایتد و میسون مانت، هافبک مرکزی چلسی نیز از جمله اهداف نقل و انتقالاتی منچستریونایتد هستند. با این حال، آنها باید برای جذب این ستاره با آرسنال رقابت کنند زیرا توپچی ها نیز به دنبال جذب آنها هستند.

دیوید مویس، سرمربی سابق منچستریونایتد و فعلی وستهم درباره جدایی کاپیتان 24 ساله از تیمش گفت: امیدواریم او در تیم ما بماند اما می دانیم که ممکن است در پایان فصل اینطور نباشد. ما می دانیم که احتمال جدایی او وجود دارد، اما باید مطمئن شویم که یک تیم لیگ برتری باقی می مانند.

اسکای اسپورت گزارش داده است که باشگاه وستهام تنها به پیشنهاد حداقل 120 میلیون پوندی تیمی که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد، پاسخ مثبت خواهد داد.

روزنامه انگلیسی “سان” نیز به نقل از منابع آگاه گزارش داد که باشگاه منچستریونایتد “اصرار دارد که ماونت یکی از اعضای تیم است”. تیم ستاره ای چلسی پس از درخشش در فصل گذشته و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، در این فصل با مصدومیت های متوالی مواجه شده است.

یکی از مقامات باشگاه منچسترسیتی گفت که اگرچه هافبک 24 ساله چلسی تنها یک سال از قراردادش با این باشگاه باقی مانده است، اما آنها بیش از 60 میلیون پوند برای او پرداخت نخواهند کرد.

با این حال، آوردن این سه ملی پوش انگلیسی به موضوع مالکیت منچستریونایتد مرتبط است. در حال حاضر سازمان سرمایه گذاری قطر متعلق به خانواده سلطنتی قطر و شرکت چندملیتی شیمیایی Inios متعلق به جیم رتکلیف، ثروتمندترین مرد بریتانیا، برای خرید این باشگاه از خانواده گلیزر با یکدیگر رقابت می کنند.

اسکای اسپورت نوشت در حالی که نیمار، ستاره برزیلی پاری سن ژرمن با واسطه به منچستریونایتد پیشنهاد شده است، سران این باشگاه قصد جذب او را ندارند، اما اگر سرمایه گذاران قطری سکان هدایت شیاطین سرخ را در دست بگیرند، آنجا احتمال حضور نیمار در اولدترافورد وجود دارد.

سرمایه گذاری ورزشی قطر، یکی از شرکت های تابعه سازمان سرمایه گذاری قطر، مالک 100 درصد پاری سن ژرمن است و شرکت مادر اخیرا پیشنهادی 6 میلیارد پوندی برای منچستریونایتد ارائه کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید