ستاره های تیم ملی از درخشش این دو استقلالی غافلگیر شدند

ستاره های تیم ملی از درخشش این دو استقلالی غافلگیر شدند

بازیکنانی که در گذشته از ابتدای اردوی تیم ملی تجربه کار زیر نظر کارلوس کی روش را داشتند بیش از سایرین دیده می شدند و بیشتر در مورد آنها بحث می شد اما در این بین چهره های جوان هم توانستند خودی نشان دهند و یک عملکردی که احتمالاً موقعیت آنها را تثبیت می کند. افرادی مانند صالح حردانی و سید ابوالفضل جلالی که کمتر از آنها نام برده می شود.

صالح حردانی که تاکنون دو بازی ملی انجام داده و در مقدماتی جام جهانی مقابل سوریه و امارات به عنوان ذخیره حضور داشت، با تغییر سرمربی تیم ملی هم اکنون در اردو حضور دارد و نمی خواهد از لیست تیم ملی خارج شود.

مدافع راست استقلال که بازی خوبش برای آبی ها باعث بازگشت او به تیم ملی شد، در تدارکات مقابل اروگوئه فرصت بازی پیدا نکرد، اما با این وجود با انگیزه عجیب و شگفت انگیزی در تمرینات کار کرد و به میدان رفت. نشان می دهد که تماشاگران در تمرین و حتی بازیکنانی را خلق کردند.

سید ابوالفضل جلالی دیگر استقلالی‌ها که اولین بازی ملی‌اش را مقابل اروگوئه انجام داد و عملکرد درخشانی از خود به نمایش گذاشت، با انرژی مضاعف و تلاش برای ماندن در جمع اصلی‌ترین تیم‌های کی‌روش مشغول کار است و این روند تا جام جهانی ادامه خواهد داشت. .

حردانی و جلالی در تمرین تیم ملی پس از شروع مجدد دروازه بان ها و کنترل توپ، از طریق دریبل یا حرکت سریع پا به سمت توپ، به محوطه جریمه تیم حریف می رسند و در نهایت با پاس های خطرناک. یا پاس های رو به جلو دقیق، خطرناک.

علاوه بر موقعیت یابی دو مدافع ملی پوش استقلال در تمرینات تدارکاتی ایران، شوتزنی از پشت محوطه جریمه در زمانی که صاحب توپ هستند از دیگر وظایف این دو بازیکن است که گاهی تبدیل به گل می شود یا به شکل خطرناکی از بالای دروازه می رود. حرکات دیگر ملی پوشان با تجربه از نمایش این دو جوان تیزبین به وجد آمده و آنها را تشویق کرد.

در روزهای ابتدایی اردوی تیم ملی، برخی از تماشاگرانی که از سالزبورگ به اردوی تیم ملی اتریش آمده بودند، شناخت چندانی از جوانان تازه وارد از جمله حردانی و جلالی نداشتند و نسبت به دعوت از چنین افرادی انتقاد داشتند، اما پس از پایان تمرین. و همچنین اجرای بازی تدارکاتی مقابل اروگوئه، این دو مرد خوشحال و تشویق شدند.

اتفاقی که در روزهای اخیر در اردوی تیم ملی رخ داده، حضور حردانی و جلالی بیشتر در تمرینات و کارهای تاکتیکی است که باعث شده بیشتر ملی پوشان به تحسین این دو بازیکن مستعد و آینده دار بپردازند.

البته حردانی و جلالی به خوبی می دانند که تازه شروع کار هستند و الان هم برای رسیدن به تیم حریفانی چون صادق محرمی و رامین رضایان در جناح راست و میلاد محمدی و احسان حیسفی در سمت چپ را امتحان کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید