ستاره پرتاب شده یحیی سروصدا کرد. درخشش جناب ستاره

ستاره پرتاب شده یحیی سروصدا کرد.  درخشش جناب ستاره

بسیاری از فوتبالیست ها همیشه دوست دارند مورد توجه تیم های استقلال و پرسپولیس قرار بگیرند و تجربه حضور در این تیم را به دست آورند اما برخی از آنها با وجود پوشیدن پیراهن این دو تیم سرشناس، آنطور که باید عمل نمی کنند. جایی در پازل تاکتیکی سرمربی ندارد، بنابراین توسط کادر فنی در لیست مازاد قرار خواهد گرفت.

رضا اسدی هافبک این فصل تراکتورسازی هم داستانی مشابه دارد. او فصل گذشته به ترکیب پرسپولیس پیوست و در ابتدای فصل به دلیل 23 بازی که برای سرخ پوشان انجام داد در لیست مازاد قرار گرفت و گل محمدی این بازیکن را نمی خواست. اسدی نیز در این فصل به تراکتورسازی پیوست و جالب است بدانید که در 15 بازی این تیم 6 گل به ثمر رسانده تا در کنار محمد عباس زاده آقای گل این تیم تبریزی شود و در صدر جدول گلزنان قرار گیرد.

در واقع کمتر کسی فکر می کرد بازیکن اخراجی پرسپولیس در پیراهن تراکتورسازی چنین عملکرد خیره کننده ای داشته باشد. البته نباید از نقش پاکو جیمز، سرمربی اسپانیایی تراکتورسازی نیز غافل شد. رضا اسدی که همیشه در پست هافبک دفاعی بازی می کرد در چند هفته ای که هدایت سرخ پوشان تبریزی را برعهده گرفت به خط حمله منتقل شد تا مهاجم جدیدی را به فوتبال ایران معرفی کند.

ناگفته نماند اسدی قدر پاس های ریکاردو آلوز را خوب می شناسد و در صورت ادامه همین روند می تواند عنوان آقای گل لیگ را از آن خود کند. چون لوکادیا مهاجم پرسپولیس که 6 گل هم زد از کشور رفت و عباس زاده که 6 گل در لیگ زد همچنان مصدوم است.

دیدگاهتان را بنویسید