ستاره پرسپولیس با انگیزه ستایش است

ستاره پرسپولیس انگیزه ستایش دارد

بازی ایران مقابل لبنان مساوی بود و دقایق پایانی اولین شکست دراگان اسکوچیچ از ملی پوشان ایران را تماشا کردیم که تک به تک گل تساوی را به ثمر رساند. این پایان کار نبود و دقایقی بعد امیری به سمت راست خط دفاعی لبنان نفوذ کرد و با علی گلی زاده یک و دو خوب انجام داد. مدافعان تیم حریف برگشت داده شدند اما احمد نورالهی کمی دورتر شد و با یک ضربه دقیق سه امتیاز حیاتی دیدار مقابل لبنان را که در ورزشگاه صیدون با چمن نامناسب برگزار شد را به شاگردان اسکوچیچ نسبت داد.

همین بازی باعث شد اسکوچیچ تصمیم دیگری برای وحید امیری بگیرد و این بازیکن که در نیمه اول دیدار مقابل لبنان در دفاع چپ بازی کرد و در نیمه دوم با حضور پشت مهاجمان و جناح چپ تصمیم گرفت. نتیجه بازی در بازی با سوریه در ابتدا به عنوان بال چپ استفاده شد. امیری با این تغییر برخلاف دیدار مقابل لبنان به زمان زیادی نیاز نداشت تا باز هم روی نتیجه بازی تاثیر بگذارد و در یک ضدحمله با پاس دقیقی که با دست چپ پشت دو مدافع میانی سوریه برای تست قرار داد. ، پایه های برتری ایران را پی ریزی کرد. گلی که در مقابل تیم هایی که به قصد دفاع وارد زمین می شوند و با بیرون کشیدن حریف از خط دفاع بسیار مهم است به بازی روان تیم در دقایق باقی مانده کمک می کند.

امیری نیز در این مسابقه تا جایی که توانست دوید. در مقابل چهار برابر؛ او چهار بار حریف خود را شکست داد و سه پاس کلیدی ارسال کرد که یکی از آنها منجر به گل شد تا بر اساس این آمار خیره کننده بهترین بازیکن زمین انتخاب شود.

گل اول ایران در دقیقه 33 به ثمر رسید، اما کمتر از 10 دقیقه نگذشته بود که امیری در سمت راست دفاع سوریه به گل رسید و زمینه را برای گل دوم فراهم کرد. در این صحنه مانینگ در ابتدا نمی توانست پنالتی تشخیص دهد اما گریه های امیری که با دست اشتباه سوما را باور کرده بود، تقریباً متوجه شدیم که احتمالاً پنالتی خواهد بود و همینطور تا حاج صفی در ملی پوش 177. مسابقه، پشت پنالتی را اجرا کند و هشتمین گل خود را با ضربه ای به سمت راست دروازه بان به ثمر برساند.

ستاره فوتبال ایران این روزها بار دیگر قدرت خود را مقابل سوریه به نمایش گذاشته و همانطور که از نقشه او پیداست در نقاط مختلف زمین حضور دارد تا عملکرد درخشانش مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گیرد.

در روزهای اخیر و پس از پیروزی حیاتی تیم ملی مقابل لبنان، تمجیدهای زیادی را در رسانه ها و فضای مجازی مختلف از نقش امیری در این پیروزی دیده و شنیده ایم، اما این تعاریف از پسری که قدم به قدم به فوتبال ایران معرفی شد. قدم اما نه دیر، باعث ماندن در باد در دیدار با سوریه نشد، عملکرد خیره کننده بازی قبلی و در ششمین دیدار مقدماتی جام جهانی، اگرچه بهترین بازیکن بازی لقب گرفت، اما را می توان کلیدی برای تعیین نتیجه بازی دانست.

دیدگاهتان را بنویسید