ستاره پرسپولیس: با باشگاه به توافق رسیده ایم

ستاره پرسپولیس: با باشگاه به توافق رسیده ایم

محسن ربیحه هافبک دفاعی سابق پرسپولیس که در دوران برونکو با پیراهن این تیم افتخارات زیادی کسب کرد امروز به باشگاه پرسپولیس آمد تا با رضا درویش به خواسته هایش بپردازد.

وی پس از خروج از باشگاه در گفت و گوی کوتاهی که با خبرنگاران حاضر در باشگاه داشت، گفت: لطف کردند و در مورد درخواستم با من تماس گرفتند و من هم آمدم و در نهایت به هم رسیدیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از تماس باشگاه برای دریافت مطالباتش شگفت زده شده است، گفت: تعجب نمی کنم که تماس گرفتند، آنها نشان دادند که بالاخره بدهی های خود را تسویه می کنند. من معتقدم این ترتیبات به دلیل مجوز حرفه ای است و به همین دلیل با من تماس گرفته شده است.

ربیع ها درباره تیم فصل آینده خود گفت: هنوز تیم جدیدم را انتخاب نکرده ام و به تنهایی تمرین می کنم. با دو سه تیم لیگ برتری صحبت کردیم تا ببینیم خدا چه می خواهد. هنوز نهایی نشده

این هافبک درباره نتیجه جلسه و نحوه توافق نیز گفت: در مجموع به توافق رسیدیم. ما مدیون پرسپولیس هستیم و با این تیم دستاوردهای زیادی داشته ایم. با این حال وعده هایی داده شده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا محمد انصاری برای دریافت مطالبات خود با باشگاه پرسپولیس به توافق رسیده است یا خیر، افزود: بله. فکر می کنم محمد انصاری تا حد زیادی موافق بود.

دیدگاهتان را بنویسید