ستاره پرسپولیس خطاب به یک استقلالی; تو عالی بودی

ستاره پرسپولیس خطاب به یک استقلالی;  تو عالی بودی

علیرضا بیرانوند، دروازه بان شماره یک تیم ملی در دیدار مقابل ولز پس از آسیب دیدگی شدید بینی، از حضور در تیم ملی محروم شد و در اوایل بازی با انگلیس تعویض شد. سیدحسین حسینی که در دیدار اول جایگزین بیرانوند شد و 6 گل به ثمر رساند، در ترکیب اصلی تیم ملی مقابل ولز قرار گرفت و عملکرد خوبی داشت.

کاپیتان استقلال که بر خلاف بازی اول اولین جام جهانی خود را تجربه می کند با اعتماد به نفس بیشتر و شرایط بهتری وارد دروازه تیم ملی شد و واکنش های خوبی داشت.

یکی از اتفاقات جالب پس از پیروزی تیم ملی مقابل ولز، تبریک ویژه علیرضا بیرانوند به رقیبش بود. بیرانوند بلافاصله پس از پایان بازی و در حالی که ملی پوشان در حال جشن گرفتن بودند با همان محافظ صورت خاص به میدان آمد و سیدحسین را در آغوش گرفت. این اتفاق سوژه عکاسان حاضر در ورزشگاه شد و صحنه های جالبی را رقم زد. بیرانوند و حسینی که از پیروزی تیم ملی و بقای شانس های صعود ایران خوشحال شده بودند لحظاتی را در آغوش گرفتند.

در این بین صحبت های جالبی بین دو رقیب رد و بدل شد. بیرانوند ضمن تبریک به حسینی گفت: شما عالی بودید و کار بزرگی کردید. میدونم چقدر برات سخت بود ولی خوب کار کردی. حسینی که از ثبت اولین کلین شیت خود در جام جهانی بسیار خوشحال بود، به بیرانوند گفت: ممنون که این روزها کنارم بودی و مثل یک برادر بزرگتر به من توصیه های لازم را کردی. انرژی مثبت شما به من کمک زیادی کرد تا عملکرد خوبی داشته باشم و از همه چیز ممنونم.

با توجه به عملکرد خوب حسینی و بازگشت بیرانوند از مصدومیت، کی روش در دیدار مقابل آمریکا انتخاب دروازه بان سختی خواهد داشت. حال باید دید کارلوس حسینی انگیزه را برای تیم ملی در نظر می گیرد یا به تجربه بیشتر بیرانوند تکیه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید