ستاره پرسپولیس قربانی بزرگ غافلگیری کی روش!

ستاره پرسپولیس قربانی بزرگ غافلگیری کی روش!

سورپرایز مربی پرتغالی یک روز استفاده از علیرضا حقیقی در دروازه بود و روز دیگر جلال حسینی یا وریا غفوری. با این حال شگفتی های کی روش در این جام جهانی به اوج خود رسید. ترکیبی که او در اولین بازی مقابل انگلیس انتخاب کرد بحث های زیادی را به همراه داشت. آن آرنج کارساز نشد و ترکیب در بازی مقابل ولز شخم خورد. تغییرات در بازی دوم موفقیت آمیز بود و ملی پوشان با یک پیروزی ارزشمند به مسابقات بازگشتند. اما نکته جالب اینجاست که نه در بازی اول و نه در بازی دوم نامی از وحید امیری به میان نمی آید و این بازیکن حتی یک دقیقه هم برای تیم ملی بازی نکرد.

صرف نیمکت نشینی امیری در 2 دیدار ابتدایی در شرایطی بود که او را یکی از ستاره های سال های اخیر فوتبال ایران می دانند. از قضا کی روش هم به این بازیکن اعتماد زیادی دارد و در جام جهانی قبلی از او در ترکیب اصلی استفاده کرد. حتی در آن زمان که امیری مصدوم شد و گفته می شد ممکن است به جام جهانی نرسد، امکانات تیم ملی در اختیار او قرار گرفت تا به صورت انفرادی تمرین کند و برای رسیدن به قطر آماده شود. با این تفاسیر کمتر کسی انتظار داشت که امیری در ترکیب اصلی تیم ملی قرار نگیرد، چه برسد به اینکه به عنوان نیمکت نشین فرصت حضور در زمین را پیدا نکند. اما چنین اتفاقی افتاد و سهم امیری در 2 بازی اول صفر بود.

وحید توانایی بازی در پست دفاع چپ، بال چپ و راست و مهاجم سایه را دارد، اما به نظر می رسد در هیچ یک از این دو مسابقه به او نیازی نبود. امیری همچنین با دویدن بی امان در مطبوعات به تیمش کمک می کند، چیزی که مشخصاً آن چیزی نبود که کارلوس در قطر می خواست. ببینیم آیا این جادو بالاخره در بازی سوم مقابل آمریکا از بین می رود یا خیر.

دیدگاهتان را بنویسید