ستاره یوونتوس اینتر

ستاره یوونتوس اینتر

اینتر و یوونتوس در مرحله نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا حریفان خود را شکست دادند و به فینال رسیدند و در این دیدار به مصاف هم رفتند.
این در حالی است که دو تیم پیش از این در فینال سوپرکاپ ایتالیا به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با تک گل سانچز با پیروزی اینتر به پایان رسید.
بازیکنی که در دقیقه 75 جایگزین لائوتارو مارتی ننس شد، تعویض طلایی سیمونه اینزاگی در این دیدار شد و تنها در چند ثانیه مانده به وقت اضافه موفق شد گل پیروزی تیمش را به ثمر برساند.

سانچز گفت: ما فصل گذشته اسکودتو را بردیم و امسال سوپرکاپ را به دست آوردیم. گلزنی مقابل یوونتوس عالی بود. همه از جمله هم تیمی های من، کادر فنی و هواداران اینتر از این گل خوشحال بودند.
او با تشریح احساسش در زمانی که برهنه بود، گفت: «این مثل یک فیلم بود. وقتی گل زدم فکر نمی کردم بازی تمام شده باشد، سپس به نیمکت نگاه کردم و دیدم هم تیمی هایم به سمت من آمدند تا بگویند ما قهرمان شده ایم و این برای من حس شگفت انگیزی بود.
او در مورد بازی تعیین کننده این هفته مقابل رم افزود: ما در مسیر درستی هستیم و باید همین کار را ادامه دهیم. ما باید متمرکز بمانیم و در بازی های باقی مانده بهترین نمایش ممکن را ارائه دهیم. ما بازیکنان با استعداد و با تجربه ای داریم و همه آنها در این تیم مورد نیاز هستند.”

دیدگاهتان را بنویسید