ستون های اسکوچیچ در تیم کی روش توریست شد!

به این ترتیب شاگردان کارلوس کی روش که تنها به یک تساوی از دیدار مقابل آمریکا نیاز داشتند، از صعود به مرحله حذفی بازماندند.

ایران در این رقابت ها با 25 بازیکن به مصاف قطر رفت. مصدومیت لحظه آخری امید ابراهیمی در تدارکات مقابل نیکاراگوئه باعث شد تا کی روش از دعوت بازیکن جدید به جای او خودداری کند و 26 بازیکن را در ترکیب قرار دهد.

تیم ایران تنها چهار بازیکن داشت که فرصت حضور در زمین را نداشتند و از 21 بازیکن مقابل انگلیس، آمریکا و ولز استفاده کردند.

پیام نظام و امیر عابدزاده دو دروازه بان مورد اعتماد کی روش بودند که به جای آن علیرضا بیرانوند و حسین حسینی مورد اعتماد بودند. با توجه به مصدومیت بیرانوند در دقایق ابتدایی دیدار مقابل انگلیس، حسینی جای او را در ترکیب گرفت و دروازه بان شماره یک ایران مقابل ولز بود. بیرانوند در آخرین بازی مقابل آمریکا بار دیگر به تیم بازگشت.

وحید امیری و شجاع خلیل زاده دو بازیکن دیگری بودند که فرصت حضور در زمین به آنها داده نشد. این در حالی است که هر دو بازیکن به همراه امیر عابدزاده از اعضای ثابت تیم دراگان اسکوچیچ در مرحله مقدماتی جام جهانی بودند و نقش مهمی در صعود ایران به جام جهانی داشتند.

البته بازیکنانی مثل صادق محرمی، محمدحسین کنعانی زادگان، سامان قدوس، ابوالفضل جلالی و …. آنها فرصت زیادی برای بازی پیدا نکردند و کی روش عمدتاً از ترکیبی استفاده کرد که در طول هشت سال حضورش در ایران به آن اعتماد بیشتری داشت.

دیدگاهتان را بنویسید